مردم استان بوشهر در طول تاریخ در مبارزه با استعمار و استکبار جهانی درخشیده اند

بوشهر(پانا)_ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استان بوشهر در طول تاریخ در مبارزه با استعمار و استبداد همواره درخشیده و در همه زمینه ها پیش قراول بوده است.

کد مطلب: ۸۹۳۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم  استان بوشهر در طول تاریخ در مبارزه با استعمار و استکبار جهانی درخشیده  اند

محمد باقر قالیباف بعنوان سخنران مراسم 22 بهمن در مصلی بوشهر بیان داشت : حضور مردم در صحنه های مختلف مبارزه با دشمنان اسلام نشان از پایبندی آنان به تعالیم الهی و ارزشهای دینی است . تاریخ 40 ساله انقلاب نشان می دهد مردم هیچ وقت و هیچ زمانی انقلاب را تنها نگذاشتند و از مسیر خود پشیمان نشدند و در هر لحظه و زمان در صحنه حضور می یابند . قالیباف گفت : حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ایستادگی در برابر دشمنان برای حفظ اسلا م ، عزت و اقتدار ایران اسلامی است . بنابرین مردم در سایه امام و رهبری حاضر به پرداخت هر نوع هزینه هستند و برای سرافزاری ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
قالیباف افزود : چنین مردمی مایه افتخار هستند و ما مسئولان نیز باید به آنها افتخار کنیم و باز کردن گره از کار آنان را افتخاری بزرگ برای خود بدانیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : مسئولان باید به مردم خدمت بی منت عرضه کنند زیرا این خدمت نوعی عبادت است. زیرا صاحبان اصلی نظام ، محرومان، مستضعفان و توده های مختلف مردم هستند که تحت هیچ شرایطی نباید آنها را فراموش کرد . یکی از دلایل مهم و اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز حضور مردم در صحنه است
وی اضافه کرد: با همین امید و روحیه و تکیه به همین مردم می توان دشمن را شکست داد زیرا این مردم همیشه به آینده امید داشته و در برابر ظلم ایستادگی می کنند .

قالیباف تصریح نمود : باید بدانیم که مشکلات اقتصادی با تکیه بر مردم، جوانان و همت مردم جامعه حل شدنی است.
وی یادآورشد: امروز با همه مشکلات و سختی هایی که در عرصه اقتصادی وجود دارد پیمان مردم با انقلاب با حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و بیعیت آنها با انقلاب اسلامی ایران دیده شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلات اقتصادی با اتکا به توان داخلی و بدون تکیه به بیگانگان حل شدنی است.
دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه ای و با جوسازی و شایعه سازی در کنار مشکلات اقتصادی در صدد بردن جامعه به سمت فروپاشی ذهنی هستند.
وی تاکید کرد: در برابر فرهنگ و باور مردم ما مسئولان هستیم که باید مقابل حرکت با بصیرت مردم و هزینه هایی که آنها برای نظام می کنند به آنها توجه و انجام وظیفه کنیم.
قالیباف اظهارداشت: در این راه نباید به گونه ای رفتار کرد که در فشارهایی که دشمن وارد می کند از سر ضعف مدیریت، ناکارامدی و یا بی توجهی فشار مضاعف بر مردم وارد شود.
وی تاکید کرد: در این راه مسئولان وظیفه دارند در ارتباط با مسائل معیشتی و زیرساختی در کشور بصورت جد تلاش کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید آثار زیرساخت های ارزشمند ایجاد شده در کشور و بویژه در استان بوشهر طی چهل سال گذشته بطور محسوسی از سوی مردم لمس شود.
وی یادآور شد: امروز ایران در عرصه علمی، هسته ای، صنعتی، دفاعی و خیلی از زمینه ها جز کشورهای پیشتاز دنیا است و این نشان از ظرفیت های فراوانی است که در عرصه های مختلف نمایان شده است.
قالیباف بیان کرد: امروز دشمن در 2 جبهه رسانه ای با هدف اثرگذاری بر ذهن مردم و فشار اقتصادی را در اولویت قرار داده است.
در مقابل این 2 جبهه همه آنهایی که دل در گرو افتخار و اقتدار ایران اسلامی دارند با هر گرایش و سلیقه باید دولت را در حل مشکلات کمک کنند .
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در این راه همگان باید با وحدت و همدلی دست در دست هم دهیم تا از این گردنه سخت نیز عبور کنیم.
وی افزود: امروز باید همانند دوران دفاع مقدس با وحدت برای حل مشکلات تلاش کنیم زیرا ظرفیت هایی برای تحقق این مهم بخوبی در کشور بدون تکیه به ظرفیت های بیگانگان وجود دارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استان بوشهر در طول تاریخ در مبارزه با استعمار و استبداد همواره درخشیده و در همه زمینه ها پیش قراول بوده است.
وی بیان کرد: این استان با داشتن شهید رئیسعلی دلواری بعنوان پرچم دار مبارز با استعمار و شهیدمهدوی ها در نبرد با آمریکا همواره برای ایرانیان مایه افتخار و مباهات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار