وزیر اطلاعات در بیرجند: فرهنگ شهادت رمز پیروزی انقلاب است

بیرجند (پانا) - وزیر اطلاعات با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهادت است گفت: هیچ نهضت اسلامی بدون فرهنگ شهادت نمی‌تواند موفق باشد.

کد مطلب: ۸۹۳۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اطلاعات در بیرجند: فرهنگ شهادت رمز  پیروزی انقلاب است

حجت‌الاسلام سید محمود علوی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب‌هایی که قبل از انقلاب اسلامی برپا می شدند تکیه‌کننده بر آمریکا و شوروی بودند اما امام شوروی و آمریکا را کنار زدند و استقلال را مطرح کردند.

علوی ادامه داد: انقلاب ایران ثمره دعاها و نگرانی‌های حضرت فاطمه (س) است زیرا در این انقلاب بار دیگر امامت زنده شد.
وزیر اطلاعات گفت: در سالهای ابتدایی پایه‌ریزی انقلاب برخی سیاستمداران پایبند شاه شدند تا در انتخابات شاهی شرکت کنند و کسی تصور نمی کرد که انقلاب پا بگیرد زیرا شرایط به گونه‌ای بود که مسلمین مسخره می‌شدند .

وی گفت: امام (ره) با فعال کردن دانشجویان مسلمان در دانشگاه‌ها نهضت خود را آغاز کردند.

علوی گفت: بدون فرهنگ شهادت یک نهضت به پیروزی نمی‌رسد و در این راه امام خمینی (ره) فرمودند خود را برای سرنیزه‌های شما آماده کرده‌ام اما در برابر ظلم ساکت نمی‌مانم.

وزیر اطلاعات گفت:امام خود را با مردم دانستند و ارتش را نه از حکومت بلکه از مردم دانستند و با پشتیبانی مردم و ارتش به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد: پیوند نیروهای مسلح با یکدیگر و سپردن مملکت به حضرت آیت‌الله خامنه ای باعث شد تا این شجره طیبه رشد کند و اکنون کشوری که به عزت و آزادی می‌اندیشد ایران است.
علوی در پایان گفت:حضور مردم جوانه‌های انقلاب را در دل دوستان می‌کارد و گرد یأس را در دل دشمن می افشاند.

اجرای سرود بشمار ۴۰ با حضور ۴۰ دانش‌آموز از برنامه‌های اجرا شده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار