سومین نشست فعالان قرآنی درشیروان برگزارشد

شیروان (پانا)- همزمان با دهه فجر و چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ایران سومین نشست فعالان قرآنی به یادبود عالم متقی و عارف ربانی زنده یاد سید میربابا سیدی در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهرستان شیروان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۳۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سومین نشست فعالان قرآنی درشیروان برگزارشد

حجت الاسلام ابراهیم شوشتری در این محفل معنوی با بیان اینکه هیچ کلامی با فضیلت تر از قرآن کریم نیست گفت:زبان عربی را یاد بگیریم چرا که عربی کلام خداست و قاریان و حافظان قرآن کریم نیز نورچشمان همه به ویژه امت و پدر و مادرها هستند.

وی با اشاره به اینکه برای قرآن و عترت (ع) چه کرده ایم افزود: باید پیمانمان با کتاب خدا و حضرت رسول (ص) محکم باشد چرا که فردای قیامت پیامبراکرم (ص) از همه ما سوال خواهد کرد که شما چه جور خلیفه هایی برای من و کتاب خدا بودید؟

شوشتری با بیان عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهراء (س)، سایت بنیاد فرهنگی امامت و کتاب مظلومیت برترین بانو به نویسندگی آیت الله سید علی حسینی میلانی را جهت آشنایی با فضایل و کرامات حضرت فاطمه (س) به حاضرین معرفی نمود.

در این محفل قرآنی سید حسین موسوی چکنه ای از ملاقات کنندگان آقا امام زمان(عج)، میهمان ویژه این نشست صمیمی بود که با بیان خاطرات خود در دیدار با حضرت حجت بن الحسن امام مهدی (عج) در سفر زیارتی عمره موجب شور و شعف فراوانی در این مجلس گردید.

قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان احمد رضا دبدبه، ابوالفضل دامود، حسین نیک فهم، اجرای برنامه حفظ قرآن توسط هادی اسماعیل زاده حافظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و دارای رتبه اول کشور و همچنین نوجوان حافظ دو جزء قرآن مجید امیر رضا الهی پور، مداحی توسط مداحان اهل بیت (ع) هادی گل زاده و امیر مهدی مدبر، پخش کلیپ و ضیافت شام از دیگر برنامه های این محفل معنوی بود.

حمید رحمتی یکی از اعضای مجمع فعالان قرآنی شیروان نیز از برگزاری جلسات هفتگی آموزش تخصصی و عمومی قرآن کریم زیر نظر اساتید برجسته قرائت و حفظ به صورت رایگان ویژه تمام علاقمندان به فراگیری قرآن کریم و همشهریان عزیز از خردسالان تا بزرگسالان هرهفته دوشنبه شب ها همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد توکلی این شهرستان خبر داد.

اسماعیل نیک فهم یکی دیگر از اعضای مجمع فعالان قرآنی شیروان نیز در رابطه با برگزاری نشست های قرآنی در سطح شهرستان گفت: این نشست ها به صورت خودجوش و با حمایت های معنوی و مالی جمعی از خیرین قرآنی هر دو الی سه ماه برگزار می گردد و قاریان و حافظان نوجوان شهرستان نتایج زحمات مربیان خود را به صورت اجرای تلاوت های زیبا به نمایش می گذارند تا مشوقی برای جذب دیگر نوجوانان برای استفاده از جلسات قرآنی این مجمع باشند.

محمد صفایی یکی دیگر از اعضای مجمع فعالان قرآنی شیروان نیز از تمامی علاقمندان به گسترش آموزش های قرآنی درخواست نمود جهت برگزاری و استمرار اینگونه محافل قرآنی، این مجمع را مورد حمایت های معنوی و مالی خود قرار دهند.

در اولین و دومین مجمع فعالان قرآنی عالم متقی و عارف ربانی زنده یاد سید میربابا سیدی (ره) به عنوان میهمان ویژه این مجمع نیز حضور داشتند که حدود دو ماه قبل به رحمت خداوندی نائل گردیدند.

محمد صفایی، محمد حسن نورمحمد زاده زوارم و محمد محمدزاده قانعی از حامیان و بانیان برگزاری دو دوره قبلی و این نشست صمیمی مجمع فعالان قرآنی شهرستان شیروان بودند.

ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار