افتتاح ساختمان جدید هلال احمر پاکدشت

پاکدشت (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در آئین افتتاح ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت، گفت: افتتاح پایگاه های جدید هلال احمر ظرفیت خدمت رسانی بیشتری را فراهم می آورد.

کد مطلب: ۸۹۲۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ساختمان جدید هلال احمر پاکدشت

آئین افتتاح ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت با حضور پیوندی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر، کتابدار، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

حسین کتابدار، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، در این ائین ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهۀ مبارک فجر و تسلیت ایام عزاداری فاطمیه، گفت: مسئولین شهرستان پاکدشت، همواره جمعیت هلال احمر را مورد حمایت خویش قرار داده اند.

اودر ادامه با اشاره به این موضوع که زمین های شهرستان پاکدشت دارای سند اوقافی بوده و با همت مسئولین شهرستان از زیر پلاک اوقاف خارج شده و به عنوان یک پلاک مستقل شناسایی شده، افزود: این پلاک به همت عزیزان در سال ۱۳۸۸ به جمعیت هلال احمر شهرستان واگذار شده و امروز بعد از مدت نسبتاً طولانی این توفیق را داریم که به دست شما و عزیزان افتتاح شد و امید آن داریم که مایه خیر و برکت باشد.

این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود، مجموعه جمعیت هلال احمر پاکدشت را جمعیتی دانست که با امکانات فیزیکی و سوله های موجود در زمان زلزله کرمانشاه کمک بسیار زیادی به دست اندرکاران هلال احمر کرده و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم ساختمان ‌های دیگر را در جمعیت هلال احمر استان تهران هم بسازیم و پاکدشت را به عنوان یکی از قطب های مهم استان تهران ویار و یاور جمعیت هلال احمر برشمرد.

کتابدار تأکید کرد: امیدواریم افتتاح پایگاه های جدید، زمینه ای برای ارتقای سطح خدمات جمعیت هلال احمر به عموم مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار