آیین افتتاح آموزشگاه خیر ساز در نوخندان

نوخندان (پانا) - آموزشگاه سه کلاسه خیر ساز مرحوم غلامحسین ثنایی در نوخندان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۲۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح آموزشگاه خیر ساز در نوخندان

آیین افتتاحیه مدرسه خیر ساز مرحوم ثنایی با حضور معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استاندار خراسان رضوی ، مسئولین شهرستان درگز ،معتمدین شهر نوخندان ، همکاران ، دانش آموزان و اولیای آنها برگزار شد.

کارساخت این مدرسه خیرساز در مدت 4 ماه و با مساحت 210 متر مربع وبا هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مژده درسنی مدیر آموزش و پرورش نوخندان ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به حاضرین ، نقش خیّران را در بازسازی و نوسازی مدارس در کنار دولت بسیار پررنگ اعلام کرد و افزود: آثار برکت حضور و فعالیت خیران مدرسه ساز در روستاها و شهرها کاملا مشهود است و مدارس ساخته شده توسط این افراد گواهی بر عمل خیر و انسان دوستانه آنها است.

درسنی با اشاره به اینکه خیر مدرسه ساز دارایی خود را در طبق اخلاص می گذارد ،خاطر نشان کرد: بسیاری از انسانها برای حفظ مالشان از جان خود می گذرند درحالیکه خیرین مدرسه ساز مال خود را برای آینده بچه های این مرز و بوم انفاق می کنند .

وی ضمن ابرازمراتب تشکر و قدردانی خود و والدین و دانش آموزان منطقه نوخندان از فرزندان مرحوم ثنایی، گفت: ما اطمینان داریم که خیرین مدرسه ساز همچنان برای احداث و استحکام سرپناه فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم در کنار ما و یاریگر ما خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار