مسابقه کتابخوانی ویژه سوادآموزان با موضوع حمایت از کالای ایرانی

ارومیه(پانا)-درراستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالاهای ایرانی با شرکت 679 نفرمسابقه کتابخوانی ویژه سوادآموزان شهرستان سلماس جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، و ترغیب سوادآموزان و خانواده ها برای حمایت از کالای ایرانی همزمان با ایام دهه مبارک فجر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۹۲۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه کتابخوانی ویژه سوادآموزان با موضوع حمایت از کالای ایرانی

مدیر آموزش و پرورش به اتفاق نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان ، رئیس اداره سنجش سوادآموزی اداره کل استان آذربایجان غربی از روند برگزاری مسابقه بازدید نمودند.

"حسین خیرجوئی " ، تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد، ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه در بین سواد آموزان، تقویت روحیه خودباوری و مشارکت پذیری برای اجرای برنامه های کلان در بین مخاطبان، تشویق سواد آموزان و خانواده های آنان برای مصرف کالای تولید داخل و اشتغال زایی برای کارگر ایرانی را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش سلماس برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت شعار سال را از جمله ابتکارات سازمان سواد آموزی دانست و تصریح کرد : اهمیت دادن به تولید و خرید کالای ایرانی؛ چه کار‌هایی می‌توانیم برای حمایت از کالای ایرانی انجام دهیم؟ آشنایی با تعدادی الگو‌های عملی در حمایت از کالای ایرانی؛ نقش خانواده‌ها در حمایت از کالای ایرانی و دستاورد‌های حمایت از کالای ایرانی بعضی از مطالب کتاب آموزشی این مسابقه بود.


" خیرجوئی " بیان کرد: این مسابقه ویژه سوادآموزان دوره انتقال است و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تدریس کتاب « حمایت از کالای ساخت ایران» در کلاس‌ها اجرا شد.


وی در پایان گفت : به برگزیدگان مسابقه که بالاترین امتیاز را در کتاب خوانی کسب کنند، جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار