برگزاری گفتمان دینی قانون حیات در فاروج

فاروج(پانا) –- همزمان با چهلمین سالگرد دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفتمان دینی با موضوع قانون حیات در هنرستان کاردانش تلاش شهرستان فاروج برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۲۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گفتمان دینی قانون حیات در فاروج

حجت الاسلام محمد قاسمی در این گفتمان با بیان عرض تسلیت دهه فاطمیه و سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهراء (س) و با اشاره به روایتی از رسول اکرم (ص) گفت: یکی از راهکارهای عزیز بودن، رفع فقر و تنگدستی، داشتن عمری طولانی و راحت جان دادن در پایان زندگی، احترام گذاشتن به پدر و مادر است.

وی افزود: هیچ چیز در زندگی ما با ارزش تر و مهمتر از ارزش پدر و مادر نیست و حتی اگر در قید حیات هم نباشند با رفتن کنار مزار آنان می توان طلب عاقبت به خیری از آنان برای خود نمود چرا که دعای آنان توسط خداوند متعال اجابت خواهد شد و این نکته مهم را نیز بدانیم که به هر میزان هم کار خوبی انجام داده باشیم، اگر پدر و مادر از ما ناراحت باشند خداوند ما را نخواهد بخشید.

روحانی اعزامی از قم با گرامی داشت چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب اظهار داشت: الحمدلله علیرغم داشتن بسیاری از مشکلات از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون توانسته ایم روی پای خودمان بایستیم و مملکت متعلق به خودمان است و وابسته به هیچ کشوری نیستیم.

قاسمی در پایان به تعدادی از سوالات هنرجویان در رابطه با احکام پاسخ داد.

سید مسلم موسوی مدیر هنرستان کاردانش تلاش نیز با بیان تقدیر و تشکر از زحمات برگزارکنندگان این گفتمان افزود: برگزاری گفتمان های دینی در جهت بالا بردن سطح آگاهی هنرجویان در مسایل دینی، اجتماعی و فرهنگی بسیار اهمیت دارد و امیدواریم به صورت مستمر برگزار شود.

این گفتمان توسط اداره آموزش و پرورش و با همکاری و مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج و گروه تبلیغی رسالت قم برگزار گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار