به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر مهاباد برگزار شد

همایش پیاده روی و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اردستان (پانا) - به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ، همایش پیاده روی دانش آموزی از مسیر گلزار شهدای گمنام تا کانون فرهنگی تربیتی ابوذر شهر مهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیاده روی و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

در این مراسم مومنیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت:در دوران رژیم منحوس شاهنشاهی اعتماد به نفس را از ملت گرفته بودند و ملت را وابسته به غرب کرده بودند و در بخش اقتصاد و صنعت وابستگی کامل داشتیم،اما با آمدن امام خمینی(ره) باور توانستن و ما می توانیم در رگ های جوانان ما جاری شد و هم اکنون بعد از چهل سال به جایگاه استقلال و خودکفایی رسیده ایم که نتیجه شعارما می توانیم می باشد.
شما دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستید و باید با تلاش و همت با تکیه بر شعار ما می توانیم گام بردارید و در راه پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت قدم برداریم و ما هم بعنوان خدمتگزاران شما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. محیط مدارس باید با نشاط باشد و آموزش عمومی در سرلوحه کارما قرار بگیرد و بویژه در دوره ابتدائی باید احترام به والدین و راستگویی آموزش داده شود و دانش آموزان مهارتهای زندگی را فرا گیرند. انقلاب ما سراسر سعی و تلاش و تجربه است و باید پاسدار خون شهدا باشیم و با پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.همه مسئولین باید درامر آموزش و پرورش یاریگر باشند و به یاری خداوند متعال از مشکلات با موفقیت و پیروزی عبور خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار