همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه؛

محفل انس با قرآن دانش آموزان ناحیه یک ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا)-همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه، محفل انس با قرآن توسط دانش آموزان مدارس ناحیه یک ارومیه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن دانش آموزان ناحیه یک ارومیه برگزار شد

همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه و محفل انس با قرآن توسط دانش آموزان مدارس ناحیه یک ارومیه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در محل مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد.

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم معنوی با اشاره به درسهایی که باید از مداد بیاموزیم؛ اظهار داشت: انسانها همچون مداد با دورن و باطن سالم دارای ارزش خواهند بود.

وی افزود: مداد گاهی اوقات کند می نویسد و مداد تراش لازم دارد ما هم در مواجه مشکلات باید خود را با صیغل دهیم.

قاسمی ادامه داد: گاهی نوشته های مدادها باید پاک شوند، همچنانکه ما هم با استعفار گناهانمان را پاک می کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: مداد را دستی حرکت می دهد و زندگی ما نیز از سوی خدا بخشیده شده و باید قدردان و شکرگزار الطاف او باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: زندگی هدیه ی الهی است و همواره باید مراقب رفتار و گفتار و کردارمان باشیم.

وی با اذعان به اینکه بدترین آسیب را دروغ به ما می رساند؛ گفت: باید خدا را شکر کنیم و از پدر و مادر و کسانی که در مسیر زندگی به ما کمک می کند، قدردان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار