دولت توجه ویژه ای به ورزش های همگانی دارد

ارومیه (پانا)- سرپرست معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان؛سرپرست معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت:دولت توجه ویژه ای به ورزش های همگانی دارد.

کد مطلب: ۸۹۲۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت توجه ویژه ای به ورزش های همگانی دارد

سیده زهرا موسوی سرپرست معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانانامروز در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی سه پروژه ورزشی در ارومیه که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد اظهار داشت: بدون شک سلامتی جامعه در گرو مادران و زنان تندرست و شاداب است و فراهم کردن شرایط و امکانات لازم و غنی سازی اوقات فراغت زنان در راستای کسب نشاط اجتماعی از اهداف تعیین شده برای ورزش به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه باید ورزش بانوان نیز همگام با آقایان مورد توجه قرار گیرد گفت: امیدواریم با احداث این پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها شاهد رشد سرانه ورزشی و ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین جوانان باشیم ضمن اینکه در این راستا باید ورزش بانوان نیز همگام با ورزش آقایان مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: باید زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود و شرایطی را فراهم کرد که سرمایه گذار با خیال آسوده قدم در راه بردارد تا بتوان شاهد رشد و پیشرفت ورزش چه در سطح کشور و چه در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به نقش بانوان در ورزش استان گفت: نقش بانوان در ورزش‌های آسیایی با کسب مدال‌های رنگارنگ پررنگ بود و با توجه به اینکه حمایت چندانی نسبت به ورزش آقایان از آن‌ها صورت نگرفت در میدان‌های بین‌المللی درخشیدند.

موسوی افزود: دولت نیز ورزش‌های همگانی را در اولویت قرار داده است چرا که اگر ورزش برای تمامی سنین فرهنگ‌سازی شود و همه ورزش را جدی بگیرند هزینه سلامت نیز به مراتب کاهش می‌یابد و جامعه‌ای سالم به دنبال دارد.

سرپرست معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت توجه به ورزش بانوان در کشور اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به مسئله ورزش بانوان از خود نشان داده و ما باید کاری کنیم که از فرصت حضور بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی به خوبی استفاده شود.

وی افزود: در حال حاضر همه برای پیشرفت ورزش تلاش می‌کنند و باید کاری کنیم که فضای جامعه برای توسعه هرچه بیشتر ورزش بانوان آماده شود و آذربایجان‌غربی نیز با توجه به ظرفیت‌های خود می‌تواند در این راستا فعالیت‌های مهمی داشته باشد.

خانه کاراته ارومیه در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار هزینه کرد ۳۲۰ میلیون تومان، خانه پرتاب‌ها در زمینی به مساحت یک هکتار و با هزینه کرد ۳۵۰ میلیون تومان با حضور سرپرست معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افتتاح شدند.

همچنین سالن سرپوشیده بالو در زمینی به مساحت ۹۵۰ متر مربع و با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و زمین روباز نیز در زمینی به مساحت هزار متر مربع و با اعتبار یک میلیارد تومان احداث خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار