بازدید سیدمحمد بطحایی از میز خدمت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش بر تکریم ارباب رجوع و پیگیری و تسهیل امور مربوط به مراجعه‌کنندگان این وزارت‌خانه تاکید کرد

تهران (پانا)‌ - در بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از میز خدمت وزارت آموزش‌وپرورش، چگونگی انجام کار و تسهیل در امور در میز خدمت بررسی شد.

کد مطلب: ۸۹۲۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سیدمحمد بطحایی از میز خدمت آموزش و پرورش

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش‌وپرورش، سیدمحمد بطحایی با حضور در میز خدمت وزارت آموزش‌وپرورش با قدردانی از تلاش و زحمات همکاران، از بخش‌های مختلف میز خدمت بازدید کرد.

در این بازید محمدرضا شامانی، رئیس اداره راهبردی مکاتبات، اسناد و میز خدمت فرایند چگونگی انجام کار در میز خدمت و مشکلات موجود را توضیح داد و گفت: «در حال حاضر میز خدمت وزارت آموزش‌وپرورش دارای ۶شعبه است که شامل شعبه‌های زندهیاد علاقمندان، شهید باهنر، سنجش، مرکزی، شهید رجایی و امور اداری است و حدود ۴۵نفر در این شعبه‌ها مشغول خدمت‌رسانی هستند.»

میز خدمت الکترونیک در وزارت آموزش و پرورش در دست راه‌اندازی است

رئیس اداره راهبری مکاتبات، اسناد و میز خدمت بابیان اینکه استفاده از نیروی متخصص در میز خدمت بسیار ضروری است، گفت: «در شعبه مرکزی ۲۵نفر از همکاران در حال خدمت‌رسانی به ارباب‌رجوع هستند به‌طوری‌که در امروز هر باجه حدود سی نفر مراجعه‌کننده داشت.»

او افزود: «میز خدمت الکترونیک در دست راه‌اندازی است که در آن تمامی خدمات مربوط به ارباب‌رجوع در آموزش‌وپرورش در دسترس قرار می‌گیرد.»

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش وپرورش نیز در این بازدید از رئیس راهبری اسناد، مکاتبات و میز خدمت خواست تا با تکریم ارباب‌رجوع و موارد ضروری برای پیگیری و تسهیل در امور مربوط به مراجعه‌کنندگان بررسی و پیگیری شود.

میز خدمت از مردادماه ۱۳۹۷شروع به ارائه خدمت به مردم کرده است و برنامه‌ریزی مناسب برای پاسخگویی حضوری و غیرحضوری، ثبت، پیگیری و رسیدگی به درخواست‌ها و تسریع در ارائه خدمات از جمله فرایندهای اداری در این بخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار