یک انتصاب جدید در وزارت بهداشت

تهران (پانا) - مهدی پیر صالحی، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، در حکمی سید حسین صفوی را به عنوان مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
یک انتصاب جدید در وزارت بهداشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در متن حکم وی آمده است:

«با توجه به تخصص، تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب می‌شوید.

انتظار دارد در راستای ایجاد سیاست واحد و رعایت مرتبه و جایگاه آن اداره کل با اولویت قراردادن امور ذیل نسبت به اهتمام در انجام بهینه امور اقدام فرمایید.

۱- تسریع و دقت در تأمین و توزیع به موقع تجهیزات و ملزومات پزشکی به نحوی که این نقیصه در مراکز درمانی کشور مرتفع و شاهد سرگردانی بیماران جهت تأمین نیاز خود نباشیم.

۲- برنامه‌ریزی و حمایت از تأمین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید کنندگان داخلی تجهیزات و ملزومات پزشکی در سطح کشور و اصلاح فرآیند واگذاری امور اجرایی در آن مجموعه.

۳- ساماندهی واردات و حمایت از حقوق تولید کنندگان و صاحبان تکنولوژی و صنعت داخلی با هدف از بین بردن موانع در امور تولید.

۴- پیگیری تخصیص به موقع ارز به شرکت‌های متقاضی و برنامه‌ریزی به منظور جلوگیری از بروز پدیده شوم قاچاق تجهیزات و ملزومات پزشکی.

۵- برنامه‌ریزی به منظور ارتقای استاندارد کالای پزشکی و ترغیب تولیدکنندگان و صادر کنندگان به منظور حضور موفق در بازارهای جهانی.

۶- نظارت بر فرآیند قیمت گذاری و صدور پروانه تجهیزات و ملزومات پزشکی علی الخصوص کالای دارای خطر بالا، کیت‌ها و مواد مورد نیاز آزمایشگاه‌های تشخیص طبی، ابزار جراحی دقیق، مواد مصرفی و ملزومات بسته بندی و نگهداری فرآورده‌های خونی همچنین ارتقا مکانیزم نظارتی آن اداره کل به منظور رفع تبعیض.

۷- تفویض امور اجرایی به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی و بخش خصوصی به منظور سیاستگذاری، برنامه ریزی و کنترل و پایش حداکثری در ستاد آن اداره کل.

امید است با اتکال به ذات باری‌تعالی و حمایت همکاران صادق و خدوم آن اداره کل، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تعامل مؤثر و مستمرو بهره گیری از توان و نظرات انجمن‌های علمی و تخصصی، دست اندرکاران صنعت و شرکت‌های خصوصی، حوزه‌های مرتبط وزارت متبوع، دانشگاه‌های علوم پزشکی، ادارات کل سازمان، کارشناسان و صاحبنظران با ارائه برنامه جامع حوزه تحت نظر در پیشبرد امور محوله موفق باشید.

توفیق شما و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خدواند متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار