مدرسه سه کلاسه شهدای بانک ملی سریش آباد کردستان افتتاح شد

سنندج(پانا)-همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مدرسه سه کلاسه شهدای بانک ملی ایران در روستای زیویه بخش سریش آباد با مشارکت بانک ملی ایران به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۹۲۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه سه کلاسه شهدای بانک ملی سریش آباد کردستان  افتتاح شد

آئین بهره برداری از مدرسه سه کلاسه شهدای بانک ملی ایران در روستای زیویه منطقه سریش آباد کردستان با حضور رئیس اداره امور شعب بانک ملی کردستان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان قروه، بخشدار و رییس آموزش و پرورش سریش آباد و همچنین جمعی از مردم متدین و خیّر منطقه، برگزار شد.

در این مراسم علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی کردستان، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه، بانک ملی ایران را متعلق به همه مردم دانست و تاکید کرد: کمک به رشد و توسعه پایدار، جلب رضایت مردم و تامین امنیت و رفاه دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند، از وظایف و رسالت های ذاتی بانک ملی ایران است.

قیاسی افزود: همچنین بانک ملی ایران در احداث و بازسازی چندین مدرسه دیگر در مناطق محروم استان مشارکت جدی دارد.

در ادامه جعفر عبد الملکی رئیس آموزش و پرورش قروه نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: آموزش و پرورش این شهرستان با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون تومان از محل سازمان نو سازی مدارس در تهیه تجهیزات و ساخت این مدرسه مشارکت داشته و با هزینه 200 میلیون تومان از طرف بانک ملی کردستان، جمعا به مبلغ 350 میلیون تومان برای ساخت این مدرسه هزینه شده است.

در خاتمه فرماندار شهرستان قروه و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز ضمن تقدیر از بانک ملی ایران، بر نقش این بانک در توسعه اقتصادی و فرهنگی منطقه تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار