میز خدمت در روستاهای ماژان ، اکبر آباد ، گیو

خوسف (پانا) ـ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای اداری شهرستان و حضور ادارات در مرکز بخش جلگه ماژان جهت خدمت رسانی به مردم ، جلوگیری از رفت و آمد و پرداخت هزینه ، کارکنان اداره ثبت احوال خوسف با استقرار تیم سیار صدور شناسنامه و کارت ملی هوشمند در بخشداری ماژان خدمت رسانی کردند.

کد مطلب: ۸۹۱۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
میز خدمت در روستاهای ماژان  ، اکبر آباد ،  گیو

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای اداری شهرستان خوسف و حضور ادارات شهرستان در مرکز بخش جلگه ماژان شهرستان خوسف ، اکبر آباد شهرستان خوسف و روستای کیو شهرستان خوسف میزخدمتی جهت صدور شناسنامه و کارت ملی هوشمند استقرار یافت.

جهت خدمت رسانی به مردم ، جلوگیری از رفت و آمد و پرداخت هزینه ، کارکنان اداره ثبت احوال خوسف با استقرار تیم سیار صدور شناسنامه و کارت ملی هوشمند در بخشداری ماژان خدمت رسانی کردند.


زهرا قاسمی رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان خوسف در این بازدید ۹۰ درخواست تعویض شناسنامه و ۲۰ در خواست کارت ملی هوشمند برای خانواده های معظم شهدا ، معلولان ، سالمندان و عموم مردم ثبت شد .


قاسمی افزود: مراجعه به در خانه سالمندان جهت تکمیل فرم ها ، گرفتن عکس برای شناسنامه و کارت ملی از دیگر خدماتی بود که توسط اعضای تیم سیار انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار