بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی جایگزین مناسبی برای نهی فضای مجازی است

یزد (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان در جلسه رابطین آموزشی بیان داشت: بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی جایگزین مناسبی برای نهی فضای مجازی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۸۹۱۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی جایگزین مناسبی برای نهی فضای مجازی است

جلسه رابطین بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری اقبال یزد با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

در ابتدا جلسه مرشدیان به معرفی و آموزش بازی های فکری پرداخت و طریقه ثبت نام دانش‌آموزان در سایت را برای حاضرین در جلسه یادآور شد.

در ادامه "حسینعلی ملانوری" رئیس سازمان دانش‌آموزی استان از استقبال حاضرین در جلسه قدر دانی کرد و بیان داشت: بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی باعث افزایش تربیت اجتماعی دانش‌آموزان خواهد شد.

ملانوری با اشاره به اینکه نگاه متفاوت به تربیت اجتماعی دانش‌آموزان راهی مناسب برای تقویت پیشبرد اهداف آن ها در آینده است اظهار داشت: المپیاد دانش‌آموزی نبوغ در سال گذشته قریب به هزار نفر شرکت کننده داشته که حمایت های اداره کل آموزش و پرورش استان، پارک علم و فناوری و معاونین پرورشی در این زمینه پشتیبان ما بوده است.

وی بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی را جایگزین مناسبی برای نهی فضای مجازی دانش‌آموزان دانست و بهترین مقوله برای این امر معرفی کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی در سند تحول بنیادین به شکل عینی، نشاط بخشی و کارگروهی دانش‌آموزان عامل بسزایی محسوب می شود.

در پایان وی با بیان اینکه مدارس جبهه خط مقدم تعلیم و تربیت هستند از تمامی حامیان دخیل در این امر که باعث نشاط بخشی و افزایش تربیت اجتماعی دانش‌آموزان می شوند قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار