چرا کار سپاهان برای ادامه صدرنشینی سخت است؟

(پانا) – سپاهان امروز باید به مصاف تیمی برود که طی 5 سال اخیر طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود را به شکل‌های مختلف آزار داده و تبدیل به گربه سیاه این تیم شده است.

کد مطلب: ۸۹۱۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
چرا کار سپاهان برای ادامه صدرنشینی سخت است؟

پس از سال‌ها دست و پا زدن در انتهای جدول و تلاش برای فرار از سقوط، سپاهان یکبار دیگر در فصل جاری با آمدن امیر قلعه‌نویی و خریدهای اسم و رسم‌دار در حد تیمی مدعی نشان داده و نیم فصل اول را به لطف تفاضل گل بهتر از پرسپولیس و پدیده با قهرمانی به پایان رساند.

سپاهانی‌ها خوب می‌دانند که با تمام شدن محرومیت پرسپولیس و تقویت تیم برانکو، نیم فصل دوم برای آنها بسیار سخت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود و هر لغزشی می‌تواند آنها را از صدر جدول دورتر کند.

پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی راهی آبادان شده است که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم و کی‌روش استنلی بهترین گلزن نیم فصل اول لیگ برتر را در اختیار ندارد، اما علاوه بر سختی کار بدون این دو نفر، آنچه کار را برای سپاهانی‌ها سخت نشان می‌دهد روند سال‌های اخیر تقابل با صنعت نفت است.

در حالی که دو بازی آخر روبروی سپاهان و صنعت نفت که هر دو در اصفهان هم برگزار شده با تساوی به پایان رسیده، این تیم اصفهانی در دو سفر آخر که به آبادان داشته با شکست زمین را ترک کرده است. سپاهان 5 سال است نتوانسته مقابل صنعت نفت در دیدارهای روبرو به پیروزی برسد و البته 7 سال است در آبادان رنگ برد را ندیده است، روندی که به نوعی نشان می‌دهد صنعت نفت آبادان گربه سیاه سپاهان طی سال‌های اخیر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار