در گفت‌وگو با پانا

کمیل قاسمی: تلاش می‌کنم بهترین باشم اما هنوز از خودم راضی نیستم

تهران (پانا) – نایب قهرمان المپیک ریو در بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی کشتی آزاد از تلاش برای رسیدن به مرز آمادگی برای حضور در المپیک 2020 توکیو خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیل قاسمی: تلاش می‌کنم بهترین باشم اما هنوز از خودم راضی نیستم

کمیل قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره بازگشتش به اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: بعد از یک دوره مصدومیت به تیم ملی آمدم، خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و این روزها در مرحله چهارم اردوی تیم ملی هستم. با تمام وجود تلاش می‌کنم بعد از یک دوره مصدومیت و نبودن در کنار تیم ملی، به موفقیت برسم. مهم‌ترین مسابقه پیش روی ما جهانی و المپیک است و همه ما برای کسب بهترین نتیجه در این دو رویداد بزرگ تلاش می‌کنیم.

قاسمی در مورد وضعیت مصدومیتش و بازگشت به وضعیت ایده‎‌آل گفت: خوشبختانه مشکلی ندارم و اردو به اردو از نظر جسمانی شرایطم تغییر می‌کند، البته هنوز در اوج آمادگی نیستم و از خودم راضی نیستم اما با این حال تمام تلاش خودم را می‌کنم که در وضعیت فعلی که هستم بهترین باشم.

ملی‌پوش کشتی آزاد در مورد وضع فعلی کشتی آزاد عنوان کرد: وضع به نسبت گذشته خیلی تغییر کرده است، ما هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی‌گیرانی داریم که از قبل نبودند و نسل جدیدی هستند. کشتی ایران پوست‌اندازی کرده و نسلی از کشتی گیران جوان روی کار آمدند. ما باید در کنار هم تیمی متشکل از جوانان و باتجربه‌ها تشکیل دهیم تا بتوانیم قله المپیک را فتح کنیم.

قاسمی در پایان عنوان کرد: همان‌طور که گفتم تلاش همه ما فتح قله المپیک است، من دو بار و در المپیک‌های 2012 لندن و 2016 ریو تجربه حضور در این رقابت را داشتم و تجربه کافی از حضور در این مسابقات دارم. به طور حتم کار سختی پیش روی ما است، به خصوص اینکه روز به روز کشتی در حال پیشرفت است و حریفان در سال منتهی به المپیک تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا از قافله المپیک‌ها عقب نمانند. من هم با توجه به وضعیتی که دارم مطمئن هستم هر چه جلوتر بروم و در اردوها حضور داشته باشم، از نظر وضعیت جسمانی بهتر از روز قبل می‌شوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار