مدیر آموزش و پرورش شهریار: افتخارات متعدد المپیادهای علمی و ورزشی کسب شده توسط دانش‌آموزان در دنیا ،‌ثمره انقلاب اسلامی است

شهریار (پانا) - آئین گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درکانون فرهنگی تربیتی شهید کافی شهریار برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۱۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهریار: افتخارات متعدد المپیادهای علمی و ورزشی کسب شده توسط دانش‌آموزان در دنیا ،‌ثمره انقلاب اسلامی است

مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار قرارگرفتن گفت: جای شکر است که نهال انقلاب بعد از گذشت 40 سالبه درخت تنومندی بدل شده که نه تنها در خاورمیانه که در تمام دنیا به عنوان کشوری قدرتمند حرفهای زیادی برای گفتن دارد، از طرفی دستان آلوده زیادی نیز سعی در آسیب رساندن به انقلاب بر آمدند و با هر بهانه‌ای برای ضربه‌زدن به انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند، با جنگ و تهدید شروع کردند و اکنون با تحریم و ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی برای این کشور موانع متعدد ایجاد کرده‌اند که ملت ایران ثابت کرده اند که همیشه پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

اودر ادامه گفت: درحوزه آموزش و پرورش قبل از انقلاب اسلامی میزان سواد در کشور کمتر از 50 درصد بود ولی امروز با ابراز خرسندی در 40 سالگی انقلاب بیش از 90 درصد مردم باسواد هستند و این آماری است که سازمانهای جهانی ارائه کرده‌اند و در پنج سال گذشته همواره درحوزه سواد‌آموزی مورد توجه جهانیان قرار گرفته ایم.

این مقام مسئول گفت: افتخارات متعددی که دانش‌آموزان ما در المپیادهای علمی در دنیا کسب کرده اند بی نظیر است .کسب بیش از 700 مدال ارزشمند گواه این موضوع است و افتخاری است که دانش آموزان ما برای انقلاب اسلامی کسب کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهریار در ادامه بیان کرد: کشور ما اکنون در بین 10کشور برتر دنیا در حوزه های مختلف علمی قرار دارد و به عبارتی در هیچ کجای دنیا مراسم یا همایش یا المپیاد علمی یا آزمون بین المللی وجود ندارد که یک ایرانی درآن حضور نداشته باشد که این یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

پارسا افزود: تقدیم خون بیش از36 هزارشهید دانش آموز و 5 هزارشهید معلم به پای درخت انقلاب نشان از پایداری و استقامت و فداکاری آموزش و پرورش برای ایران اسلام است که امروز ما اینجا ایستاده‌ایم و به این افتخارات 40 ساله می‌بالیم.

در ادامه مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین سالمی امام جمعه شهرستان شهریار و سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهریار ،‌دقایقی را با ارائه نکاتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای حاضرین سخنرانی کرد.

در پایان نیز از بسیجیان برگزیده و دانش آموزان برتر در مسابقه فرهنگی انقلاب تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار