افتتاح همزمان سه باب مدرسه روستایی خیرساز در اهر

تبریز ( پانا ) - مدارس خیرساز دو کلاسه روستای دامن‌آباد، دو کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی با صرف اعتبار 290 میلیون تومانی با همت خیرین ابراهیمی و نایب درختان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۱۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح همزمان سه باب مدرسه روستایی خیرساز در اهر

قادر رمضان پور در آیین افتتاح مدارس خیرساز روستاهای دامن‌آباد، ملالار و یایجلو با قدردانی از عنایت خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: برادران ابراهیمی و نایب درختان خیّرین مدرسه‌ساز که با اقدام خیرخواهانه سه باب مدرسه در روستاهای دامن‌آباد، ملالار و یایجلو احداث کردند.

مدیر آموزش و پرورش اهر افزود: مدرسه 2 کلاسه روستای دامن‌آباد با زیربنای 104 مترمربع و با صرف هزینه 110 میلیون تومانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در مدرسه روستای دامن‌آباد 16 دانش‌آموز متشکل از 10 دانش‌آموز دختر و 6 دانش‌آموز پسر و 2 معلم مشغول به تحصیل هستند

رمضان پور گفت: همچنین مدرسه 2 کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو با همت خیرین شرکت آذر فولاد امین به ترتیب در زیربنای 105 و 76 مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش اهر خاطرنشان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر در استقرار و جابه‌جایی مدارس کانکسی و برف‌روبی راه‌های روستایی در جهت ممانعت از تعطیلی مدارس همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش دارند و از شبکه بهداشت و درمان به لحاظ اعزام پزشکان به مدارس روستایی قدردانی می‌کنم.

گفتنی است؛ مدارس خیرساز دو کلاسه روستای دامن‌آباد، دو کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو با صرف اعتبار 290 میلیون تومانی برادران ابراهیمی و نایب درختان مالک و عضو هیئت مدیره شرکت آذر فولاد امین به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید این مدارس در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز اهر تعهد گردیده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار