مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در شهرستان دیواندره برگزار شد

دیواندره(پانا)-همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر همایش یاوران انقلاب با حضوررییس سازمان دانش آموزی کردستان و با حضور بیش از یک هزار و پانصد نفر از دانش آموزان پیشتاز در شهرستان دیواندره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در شهرستان دیواندره برگزار شد

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر همایش یاوران انقلاب با حضور احمد عبداللهی رییس سازمان دانش آموزی استان کردستان ،مسیولین شهرستان دیواندره،فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستان دیواندره برگزار شد.

عبداللهی مدیر سازمان دانش آموزی کردستان در این همایش ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی و دهه ی مبارک فجر در خصوص این مانور تشکیلات سازمان دانش آموزی عنوان کرد: همایش یاوران انقلاب با موضوع چهل سال پیشتازی و با رویکرد حماسی و انقلابی در تمامی شهرستان ها،نواحی و مناطق تابعه استان کردستان به منظور نمایان ساختن انسجام تشکیلاتی در حال برگزار است.

عبداللهی در ادامه سخنانش در خصوص اهداف این تشکلهای دانش آموزی عنوان کرد: مشارکت، همراهی، همفکری برای اداره کردن مدرسه در تمامی بخشها و دعوت سایر دانش آموزان و اولیای آنان به این مشارکت، تدبیر و تفکر، ادب و خوش خلقی، یاری و دوستی، شجاعت و دلیری، مسئولیت پذیری، طبیعت دوستی، نظم پذیری، تربیت اجتماعی در راستای کسب فضائل اخلاقی همچون صداقت در گفتار و کردار و اولویت دادن به منافع جامعه ، باهم زیستن بصورت مسالمت آمیز در راستای رشد و ترقی جامعه، شناسایی استعداد های برتر، آشنایی با جاذبه های گردشگری و توریستی از طریق اردو های علمی_تفریحی، مراقبت از محیط زیست در راستای داشتن جسمی سالم در محیطی سالم و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از جمله اهداف تشکیل این تشکل های دانش آموزی است.

در ادامه رحیم زاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش دیواندره و رئیس اداره دانش آموزی هم در سخنانی ضمن تقدیر از مربیان و عوامل اجرایی واحد دانش آموزی دیواندره و تشریح اهداف و دستاورد های این واحد، نسل سوم انقلاب را نسلی بسیار توانمند و پایبند به ارزشهای اسلامی- انقلابی دانست؛ که با بکار گیری استعداد های وافر آنها می توان آینده ایران اسلامی را بیش از پیش روشن تر کرد.

در پایان مانور تشکیلاتی تشکل های واحد دانش آموزی آموزش و پرورش دیواندره به اجرای رژه و سایر فعالیت های تشکیلاتی خود در حضور مهمانان حاضر در سالن پرداختند.

گفتنی است یک هزارو 159 دانش آموز پیشتاز در قالب رسته،رسد و گروههای تشکیلاتی در 33مدرسه این شهرستان عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی استان کردستان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار