استاندارکرمان:

آموزش وپرورش موثرترین مجموعه جهت پیشرفت کشور است

کرمان(پانا)- استاندار کرمان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادارات پس از بازدید از غرفه های اداره کل آموزش وپرورش که شامل غرفه ی معاونت پرورش و فرهنگی اداره کل ،خبرگزاری پانا، اداره فنی و حرفه ای به خبرنگار پانا گفت: خوشبختانه بعداز 40سال دربرابر همه ی محدودیت هاو مشکلاتی که داشتیم و فشارهای خارجی که به ما وارد شده در مقایسه با خیلی از کشورها وضعیت بسیار مناسب و شرایط بسیار خوبی داریم.

کد مطلب: ۸۹۱۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش وپرورش موثرترین مجموعه جهت پیشرفت کشور است

محمد جواد فدایی گفت: دربرابر همه ی محدودیت هاو مشکلاتی که داشتیم و فشارهای خارجی که به ما وارد شده در مقایسه با خیلی از کشورها وضعیت بسیار مناسب و شرایط بسیار خوبی داریم و امیدواریم که این مشکلات دیگری هم که وجود دارد با کمک مردم حل شود .

وی افزود:حضور آموزش وپرورش در این نمایشگاه و ارائه ی آثار دانش آموزان نمایش گوشه ای از اقتدار و توانمندی جوانان کشور ماست .

فدایی گفت : من از همه ی مردم دعوت میکنم که از این نمایشگاه بازدید کرده و از نزدیک با پیشرفت هایی که داشته اند آشنا شوند.

وی ضمن تقدیر ازخبرنگاران پانا وهمه ی اصحاب رسانه در خصوص انتشار پیشرفتهای ادارات خطاب به خبرنگاران جوان گفت:توصیه ی من به خبرنگاران این است که انشاالله اخبار را همان طور که هست با واقعیت منتقل کنند وباعث ایجاد تعامل بین مردم و مسئولین شوند.

وی خبرنگاران را زبان گویای مردم دانسته وگفت:بخش عظیمی ازاسناد و مدارکی که در حال حاضر از آن استفاده می کنیم را مدیون زحمات این قشر پرتوان و زحمت کش هستیم .

خبرنگار پانا:فاطمه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار