مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت:

زن خانه دار خراسان شمالی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: 561 زن خانه دار در استان تحت پوشش بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی هستند.

کد مطلب: ۸۹۱۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
زن خانه دار خراسان شمالی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی

محمد علی عباس زاده گفت : منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه زنان و دختران از رده سنی 18 تا 50 سال می توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار قرار بگیرند، افزود: دختران و زنان 15 تا 18 سال نیز با ارائه گواهی دادگستری می توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند.

عباس زاده عنوان کرد: بیمه مختص به زنان خانه دار در سه نرخ انجام می شود که نرخ 12 درصد بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، نرخ 14 درصد فوت قبل و بعد از بازنشستگی و نرخ 18 درصد قبل و بعد از فوت و از کار افتادگی است.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی اظهار کرد: در وهله اول افراد می توانند خودشان برای دفترچه بیمه نیز اقدام کنند که به ازای هر دفترچه نیز 44 هزار تومان تعلق می گیرد که این مسئله به اختیار خود افراد است.

به گفته این مقام مسئول بعد از اقدام، افراد برای شروع فرآینده بیمه به مدت سه ماه مهلت دارند تا اطلاعات خود را تحویل دفاتر بیمه دهند در غیر این صورت درخواست اولیه افراد باطل می شود.

عباس زاده عنوان کرد: افرادی که تمایل دارند تحت پوشش بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی قرار بگیرند می توانند با مراجعه به دفاتر بیمه اقدام کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: در استان سهمیه ای برای تعداد بیمه شوندگان وجود ندارد از همین جهت هر تعداد تقاضا وجود داشته باشد اداره کل تامین اجتماعی می تواند افراد را تحت پوشش این بیمه قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار