زمان برگزاری مرحله پنجم اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد

تهران (پانا) - مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد روز سه شنبه (16 بهمن ماه) به پایان می رسد.

کد مطلب: ۸۹۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری مرحله پنجم اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور 8 کشتی گیر بزرگسالان و 9 کشتی گیر جوان از روز 8 بهمن ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و نفرات شرکت کننده در جام تختی از این اردو معاف بودند.

آزادکاران حاضر در اردو تمرینات متنوعی از جمله استقامتی، هوازی و بی هوازی، وزنه و بدنسازی و مرور فن و تمرین کشتی را در دستور کار خود داشتند و این مرحله از تمرینات روز سه شنبه 16 بهمن ماه پایان می یابد.
مرحله پنجم اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور کشتی گیران مدنظر کادر فنی و نفرات منتخب جام تختی از روز 23 بهمن ماه زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار آغاز می شود.
آزادکاران تا زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین (3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98) چند مرحله اردو و شرکت در تورنمنت های بین المللی جام تختی (18 و 19 بهمن در کرمانشاه) و جام دانکلوف بلغارستان (9 تا 12 اسفندماه) بعنوان یکی از تورنمنت های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه دارند.
رقابت های کشتی المپیک 2020 توکیو روزهای 12 تا 18 مردادماه سال 99 برگزار خواهد شد و آزادکاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود 19 ماه زمان دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار