سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۲ اهواز:

دانش آموزان در ترویج فرهنگ قرآن و عترت کوشا باشند

اهواز (پانا) - اسکندر ممبینی سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۲ اهواز از برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان در ترویج فرهنگ قرآن و عترت کوشا باشند

اسکندر ممبینی با اعلام این خبر افزود: به منظور توانمندسازی و آشنایی بیشتر دانش آموزان برگزیده ی ناحیه با محتوی مسابقات و نکات داوری، کارگاه های آموزشی در رشته های مختلف مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد.

ممبینی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان شرکت کننده در مرحله قطبی مسابقات خاطر نشان کرد: امیدوارم دانش آموزان عزیز با تمسک به قرآن کریم، سنت نبوی و احادیث ائمه اطهار علیهم السلام بتوانند آموزه های دینی و دستورات الهی را در زندگی فردی و اجتماعی خود بکار برده و در ترویج فرهنگ قرآن، عترت و اهل بیت علیهم السلام در خانواده، مدرسه و جامعه کوشا باشند.

سید حمید طباطبایی مسئول قرآن، عترت و نماز ناحیه ۲ اهواز تصریح کرد: اعزام دانش آموزان پسر در روز یکم اسفند و دانش آموزان دختر در سوم اسفند به مقصد الوار گرمسیری خواهد بود و کارگاه های آموزشی تا پایان بهمن ماه در دارالقرآن کوثر ویژه دختران و دارالقرآن امام جواد علیه السلام ویژه پسران ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار