در جمع خبرنگاران:

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران: تصمیمی درباره اخذ عوارض از طرح زوج و فرد گرفته نشد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت در خصوص عوارض محدوده زوج و فرد تنها شورا می تواند تصمیم گیر باشد.

کد مطلب: ۸۹۱۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیسیون عمران  شورای شهر تهران: تصمیمی درباره اخذ عوارض از طرح زوج و فرد گرفته نشد

محمد علیخانی در حاشیه برگزاری جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه شب گذشته در فرمانداری تهران گفت: در این جلسه که شب گذشته با حضور مسئولان فرمانداری و همچنین شورای شهر تهران و حمل و نقل و ترافیک شهر تهران برگزار شد، تصمیمی درباره اخذ عوارض از طرح زوج و فرد گرفته نشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون هیئت تطبیق فرمانداری نمی‌تواند پس از مصوبه شورای شهر تهران وارد شود و درخصوص مصوبات شورا نظر و تصمیم‌گیری کند.

علیخانی با بیان اینکه شب گذشته نیز در نهایت تصمیمی برای اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد گرفته نشد، گفت: در بحث قانونی یا غیرقانونی بودن این طرح در جلسه مباحثی طرح شد و در نهایت قرار شد طی هفته‌ آینده درباره این موضوع در شورای شهر تهران تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: در این خصوص کمیسیون عمران و نظارت شورای شهر تهران تصمیم گیری می کنند که بعد از نتیجه نشست مشترک این دو کمیسیون نتیجه را اعلام می کنیم. برخی از دوستان معتقدند چون ۲ ماه از سال باقی مانده، از این موضوع عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار