انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی برگزار شد

بجنورد (پانا) -معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان بیان داشت: مجمع اعضاء و مربیان اتفاقات خوبی را در حوزه فعالیت های سازمان رقم خواهد زد و به عنوان جریان فکری و حرکتی سازمان محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۹۱۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضاء و مربیان  سازمان دانش آموزی برگزار شد

در این انتخابات حسین کنعانی معاون تشکیلات خراسان شمالی استان ضمن عرض خیر مقدم به تمامی حاضرین در جلسه اظهار داشت: کسانی که امروز به عنوان برگزیدگان استان انتخاب خواهند شد ماحصل فعالیت های سازمان دانش‌آموزی خواهند بود.

وی تصریح کرد: از تمام کسانی که ما را در تمامی زمینه ها همیاری و همکاری نمودند کمال تشکر را دارم که باعث ساماندهی و جذب پیشتازان در تمامی مدارس شده است.

وی بیان داشت: حضور در فعالیت های اردوهای ملی، خبرگزاری پانا، انتخابات مجمع اعضاء و مربیان، مجلس دانش‌آموزی کشور و ... باعث رشد کیفی استان خراسان شمالی در کشور شده است.

کنعانی تصریح کرد: «باید اعضاء مجامع با دانش و آگاهی کافی از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در این انتخابات شرکت کنند، چون که مربیان نقش مهمی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌های صحیح وعملکردهای سازمان دارند.»

وی ادامه داد: «هدف از برگزاری چنین انتخاباتی استفاده از ظرفیت‌ها، توان فکری و خلاقیت‌های اعضا و مربیان در طراحی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان و افزایش مشارکت آنها در اجرای برنامه ها می‌باشد.»

معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان در ادامه بیان داشت: مجمع اعضاء و مربیان اتفاقات خوبی را در حوزه فعالیت های سازمان رقم خواهد زد و مجمع اعضاء و مربیان به عنوان جریان فکری و حرکتی سازمان محسوب می شود.

وی در پایان خطاب به حاضرین در جلسه عنوان کرد: برای انتخاب نماینده مربیان و دانش‌آموزان برای حضور در عرصه های کشوری نهایت دقت و توجه را داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار