فرماندار شهرقدس : انقلاب اسلامی باعث خود باوری مردم ما در ایران شد

شهر قدس(پانا) - فرماندار شهر قدس در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت : باز گویی ریشه و اصل انقلاب اسلامی باعث می شود که دانش آموزان ما مسیری که پدران و مادران و در واقع گذشتگان آنها طی کردند را بشناسند.

کد مطلب: ۸۹۰۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرقدس : انقلاب اسلامی باعث خود باوری مردم ما در ایران شد

علی اصغر ناصر بخت در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران درخصوص تاثیر برنامه های دهه فجر در شناساندن انقلاب به دانش آموزان گفت: بازگویی ریشه و اصل انقلاب اسلامی باعث خواهدشد که دانش آموزان ما مسیری که پدران و مادران و در واقع گذشتگان آنها طی کردند را بشناسند و این تجربه راهشان باشد و اگر نقص و یا کاستی در این مسیر بوده را جبران کنند.

او در ادامه در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: انقلاب اسلامی باعث خود باوری مردم ما در ایران شد و این اعتماد به نفس و خود باوری در اقصی نقاط کشور و جهان راه خودش را طی می کند.

علی اصغر ناصر بخت در مورد اینکه آیا در شناساندن انقلاب به دانش آموزان موفق بوده ایم اظهار کرد: اگر بخواهم واقعی بگویم خیر و بسیاری از ابعاد انقلاب اسلامی و زوایای شکوهمند این انقلاب متاسفانه به غفلت سپرده شده و این باعث شده که دانش آموزان ما امروزه به آن معنا که انقلاب تحقق پیدا کرد مسائل و موضوعات را ندانندو من معتقدم اگر این کار خوب اتفاق می افتاد ما در بسیاری از مسائل اجتماعی امروز وضعیت بهتر و مناسب تری داشتیم.


/خبرنگار:فاطمه خداوردی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار