به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر انجام شد:

زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس خوی طنین انداز شد

ارومیه (پانا) - به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر زنگ انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستان به صورت نمادین در آموزشگاه شاهد تربیت نواخته شد.

کد مطلب: ۸۹۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس خوی طنین انداز شد

همزمان با سراسر کشور در مراسم نمادین شهرستانی زنگ انقلاب با حضور امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار شهرستان خوی ، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی و جمعی از مسئولین و روسای ادارات در محل دبیرستان شاهد تربیت نواخته شد.

"لطف اله حسینعلی زاده " معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی ضمن تبریک چهلمین فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت :زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان است. این روز پر افتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی های ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) و بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر آموزش و پرورش خوی در ادامه افزود :این انقلاب و استقلال مدیون درایت امام خمینی(ره) و خون شهداء است و انتقال خاطرات و گفته های آن دوران به نسل امروز، نیاز ضروری برای آگاه سازی دانش آموزان ما در این مقاطع تحصیلی از آرمانهای انقلاب است و شما دانش آموزان باید با تلاش و ارتقاء سطح علمی خود و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه این عزیزان باشید.

در ادامه " حجت الاسلام و المسلمین سید رضی شکوری " امام جمعه شهرستان خوی در این مراسم اظهار داشت : نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان کشور است.

وی افزود : همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شکست دشمنان استکباری و استعماری شود.

همچنین این مراسم با گلباران عکس امام توسط مسئولین و همچنین با اجرای گروه سرود دانش آموزان آموزشگاه حوا یک کلمه و اجرای تواشیح همراه بود .

امسال به دلیل مقارن شدن روز 12 بهمن‌ماه با جمعه و تعطیلی مدارس در این روز، گلبانگ انقلاب روز شنبه ۱۳بهمن‌ماه در مدارس سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار