نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان یزد

یزد (پانا) - مراسم نمادین گلبانگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شهید جهانی مهردشت ابرکوه با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و امام جمعه ابرکوه و بخش بهمن برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان یزد

زنگ گلبانگ انقلاب (ویژه ورود رهبر به ایران در سال 57) در استان یزد به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید جهانی مهراباد بخش بهمن شهرستان ابرکوه با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار، "عباسعلی دانافر" مدیرکل اموزش و پرورش استان، "کریمی" مدیر اموزش و پرورش شهرستان ابرکوه، فرماندار شهرستان،ائمه جمعه، شهرداران و بخشداران شهرستان به صدا در آمد.

استاندار یزد در این مراسم اظهار داشت: مهم ترین مسئولیت ما در شرایط فعلی، تبیین دستاوردهای انقلاب و بازگویی آن به جوانان و نوجوانان است.

" محمد علی طالبی " هدف از نواخته شدن زنگ انقلاب را تحقق آرمان های انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید با شناخت اهداف و آرمان های انقلاب در جهت پیشرفت و اعتلای کشور گام بردارند و در راه شهدا و برای دستیابی به اهداف شهدا تلاش نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیزطی سخنانی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: چهل سالگی انقلاب فرصت مغتنمی برای مرور دستاورد های انقلاب به خصوص برای جوانان و نوجوانان است که در زمان انقلاب حضور نداشته اند.

" عباسعلی دانافر" افزود: انقلاب اسلامی در حوزه اموزش و پرورش دستاوردهای زیادی داشته است که از جمله می توان به میزان با سوادی 91 درصدی کشور در این چهل سال اشاره کرد.

"علیزاده" امام جمعه بخش بهمن شهرستان ابرکوه نیز با اشاره به اینکه مهم ترین دستاورد انقلاب اقتدار و روی پای خود ایستادن ملت ایران است افزود: ایران اسلامی در این چهل سال انقلاب با وجود همه ی تحریم ها یکی از مستقل ترین کشورهای جهان است و در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

کریمی مدیر اموزش و پرورش شهرستان ابرکوه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بوده است و تغییر و تحول در ابعاد فرهنگی در اولویت این انقلاب است که نمود آن را میتوان در آموزش و پرورش دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار