معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان : آغاز ارایه خدمات رایگان دندان پزشکی به دانش آموزان کمتر برخوردار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از ارایه خدمات رایگان دندان پزشکی به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان و آغاز این طرح در سنندج خبر داد .

کد مطلب: ۸۹۰۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان  : آغاز ارایه خدمات رایگان دندان پزشکی به دانش آموزان کمتر برخوردار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای ارتقاء سلامت دهان و دندان دانش آموزان کمتر برخوردار و با استفاده از ظرفیت کلنیک های سیار داندن پزشکی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان و با مشارکت مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان اجرا می شود .

وی با اشاره به زمان اجرای این طرح افزود: همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور کلنیک سیار دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، خدمات رایگان دندادن پزشکی به صورت نمادین روز جمعه 12 بهمن جاری در مدرسه شهید علیزاده منطقه نایسر سنندج آغاز شد .

خوش گوار در ادامه اظهار داشت : در اولین روز فعالیت کلنیک سیار بیش از 100 نفر از دانش آموزان متوسطه اول این آموزشگاه زیر نظر پزشکان و متخصصان معاینه و ویزیت شدند و 45 نفر از آنان از خدمات کاملا رایگان کشیدن دندان و ترمیم دندان های پوسیده بهره مند شدند .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان هم چنین گفت: بر اساس توافق به عمل آمده با معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کردستان مقرر است هر هفته و با حضور داوطلبانه و دلسوزانه پزشکان متخصص ، یکی از مدارس محروم حاشیه شهر تحت پوشش این طرح قرار گیرند .

خوش گوار در پایان گفت: استان کردستان دارای دو کلنیک سیار دندان پزشکی است که در شهرهای سنندج و بانه مستقر است و بر اساس توافق صورت گرفته مقرر است به دانش آموزان خدمات رایگان ارائه شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار