امام جمعه خوسف: روح انقلاب ایران آمیخته با معنویت است

خوسف (پانا) - امام جمعه خوسف معنویت و اخلاق ، استقلال و عزت ملی را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: روح انقلاب ایران آمیخته با معنویت و توسل به اهل بیت (ع) در صحنه های مختلف بوده است.

کد مطلب: ۸۹۰۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خوسف: روح انقلاب ایران آمیخته با معنویت است

حامد شاه بیکی امام جمعه خوسف با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یاد و خاطره بنیانگذار نظام و شهدای انقلاب گفت: نهضت انقلاب پس از 15 سال در 12 بهمن 1357 با ورود امام خمینی (ره) به ایران نتیجه داد و پس از 10 روز در 22 بهمن به پیروزی رسید و امروز پس از 40 سال این ایام الله را جشن می گیریم و به این انقلاب دینی افتخار می کنیم.


حامدشاهبیکی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود افزود: توجه به مشکلات و مسائل اقتصادی مردم باید در راس کارهای دولت و مسئولان قرار گیرد و خدمات ویژه ای در جهت رفع مشکلات و محرومیت ها انجام شود تا به لطف الهی از این مرحله هم عبور کنیم.


او در مورد جنگ رسانه ای دشمن افزود: غربی ها و آمریکائیها انسان های درنده هستند که امروز با استفاده از ابزارهای رسانه ای و فضاهای مجازی می خواهند دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را ناچیز جلوه می دهد و شکست های خود را تدبیر ، تا محاسبات ملت ایران را به هم بزنند ولی کور خوانده اند و نمی دانند که ملت ایران پای آرمان ها و نظام خود هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار