رشد 1.5 برابری پروژه های عمرانی دهه فجر امسال

رشت (پانا) _استاندار گیلان اتحاد، انسجام و همگرایی را رمز تحقق اهداف عالیه نظام در همه عرصه ها دانست و عنوان کرد: یک هزار و 280 پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 855 میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح می شود که نسبت به سال گذشته بیش از 1.5 برابر رشد داشته است.

کد مطلب: ۸۹۰۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رشد 1.5 برابری پروژه های عمرانی دهه فجر امسال

مصطفی سالاری در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد: ورود امام خمینی(ره) به ایران سرآغاز تحولی عظیم در این سرزمین برای کسب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته به پشتوانه ملت تداوم و استمرار داشته است، افزود: مردم ایران همواره با پاسداشت و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از آرمان های نظام نشان داده اند و بهتر و بیشتر از مسئولان درخشیده اند.

استاندار گیلان با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در عرصه های نظامی، دفاعی، عمرانی، بهداشت و سلامت، علمی، ورزشی و...، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز کشور از حیث زیرساختی و خدمات رسانی به شهرها و روستاها با چهل سال گذشته قابل مقایسه نیست و بیش از 30 برابر رشد داشته ایم که نشان دهنده عملکرد ملت در سایه انقلاب است.

سالاری با بیان اینکه علیرغم تحریم های ناجوانمردانه و کارشکنی های ظالمانه استکبار جهانی در عرصه اقتصادی دستاوردهای قابل قبولی داریم، گفت: باید توجه داشته باشیم که مردم از مسئولانشان انتظار بیشتری دارند و باید گام های اساسی در بخش اقتصاد و معیشت به ویژه اشتغال جوانان که امروز به عنوان دغدغه مطرح است، برداریم.

وی اتحاد، انسجام و همگرایی را رمز تحقق اهداف عالیه نظام در همه عرصه ها دانست و عنوان کرد: یک هزار و 280 پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 855 میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح می شود که نسبت به سال گذشته بیش از 1.5 برابر رشد داشته است. بی تردید برای خدمتگزاری بیشتر نیازمند وحدت و اتکا به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار