کنارگذر آران و بیدگل به گرمسار نیازمند اعتباریک هزار و 200 میلیارد ریالی است

کاشان ( پانا) - رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: تکمیل طرح ملی کنارگذر آران و بیدگل به گرمسار نیازمند اعتباری نزدیک به یک هزار و 200 میلیارد ریال است

کد مطلب: ۸۹۰۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کنارگذر آران و بیدگل به گرمسار نیازمند اعتباریک هزار و 200 میلیارد ریالی است

مجتبی آراسته در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح مسیر کاشان و آران و بیدگل به تهران، گرمسار و ورامین را به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد داد.
وی افزود:این مسیر 100 کیلومتر طول دارد که تا کنون 24 کیلومتر از آن زیرسازی شده و در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز اعتبار ۸۰ میلیارد ریال تعریف شده که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 280 کیلومتر راه همسنگ در این شهرستان وجود دارد ، تصریح کرد: اولویت طرح های راهسازی این جاده راهبردی و اتصال آن به گرمسار است
رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: نشست بررسی مشکلات راههای آران و بیدگل با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسوولان اجرایی به میزبانی فرمانداری این شهرستان تشکیل و در ادامه از طرحهای نیمه تمام بازدید شد.
آراسته افزود: جاده آران و بیدگل به گرمسار سال 93 آغاز شد و تا کنون در 24 کیلومتر این جاده بسترسازی و اجرای خاکریزی و ابنیه فنی انجام شده که از میدان فولاد آران و بیدگل آغاز و به سه راهی چرمشهر متصل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار