فرماندار جوین در در گردهمایی مدیران مدارس آموزش و پرورش این شهرستان گفت:

ذات انقلاب اسلامی تحول و توسعه در تمامی حوزه ها بوده است

مشهد (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، فرماندار شهرستان جوین، امام جمعه شهرستان، معاونین و مشاوران مدیرکل، گردهمایی مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان جوین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ذات انقلاب اسلامی تحول و توسعه در تمامی حوزه ها بوده است

حسین جمشیدی فرماندار شهرستان جوین ضمن تاکید بر حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: ذات انقلاب اسلامی تحول و توسعه در تمامی حوزه ها بوده و در تمامی حوزه ها و محورها پیشرفت ها و توفیقات فراوانی حاصل شده است و برای کوری چشم دشمنان اسلام امسال چهلمین دهه مبارک فجر را باشکوه تر و متمایز تر از سال های گذشته برگزار خواهیم کرد.

جمشیدی افزود: محور توسعه و تکامل هر کشوری نیروی انسانی است و امروزه تمام نگاه دنیا به توسعه نیروی انسانی است و در این بین مهمترین رسالت آموزش و پرورش انسان سازی است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش در راستای اجرای سیاست های سند تحول بنیادین باید از حافظه محوری به سمت پژوهش محوری در حوزه های علمی حرکت کند و کنکور‌ که به دغدغه و چالشی برای خانواده ها تبدیل شده، کم کم از چرخه آموزش کشور حذف گردد.

فرماندار شهرستان جوین خاطر نشان کرد: مهمترین چالش جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مسئولین مثل همیشه از این مشکل نیز سربلند عبور خواهد کرد.

وی در پایان کمبود نیروی انسانی، عدم بومی گزینی معلمان و نبود یک مرکز رفاهی فرهنگیان را از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش شهرستان جوین برشمرد.

قابل ذکر است در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین دلیری پور امام جمعه شهرستان جوین ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفین بوده است و شعار انقلاب ما شعار محرومین بود و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران توسعه زیرساخت های گوناگون از جمله ساخت جاده ها، آسفالت و رساندن انشعابات آب، برق و گاز به روستاها از مهمترین دستاوردهای این نظام مقدس در روستاها و مناطق محروم محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دلیری پور افزود: در کنار تمام توفیقاتی که در روستاها و مناطق محروم بدست آمده در زمینه مسائل فرهنگی باید تلاش مضاعف صورت گیرد و به حوزه فرهنگ باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگ، علم و تربیت دینی باید بیشتر در شهرهای محروم و روستاها اشاعه یابد تا شهرها و روستاهای کمتر برخوردار نیز از لحاظ فرهنگی و علمی همگام با شهرهای برخوردار رشد یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار