سرپرست فرمانداری جغتای در گردهمایی مدیران مدارس آموزش و پرورش این شهرستان گفت:

اکثر موفقیت هایی که پس از انقلاب بدست آورده ایم به واسطه دلسوزی ها و وجدان بیدار معلمان و دبیران بوده است

مشهد (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سرپرست فرمانداری جغتای، امام جمعه شهرستان، معاونین و مشاوران مدیرکل، گردهمایی مدیران مدارس آموزش و پرورش جغتای برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اکثر موفقیت هایی که پس از انقلاب بدست آورده ایم به واسطه دلسوزی ها و وجدان بیدار معلمان و دبیران بوده است

مرتضی محبی فر سرپرست فرمانداری شهرستان جغتای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: جامعه آگاهی و دانش کافی در مورد مقام معلم را دارد اما نکته ای هنوز مغفول مانده است و آن بحث تضاد نظریه و عمل است و با جایگاه رفتاری و عملی که به شان معلم ارتقاء ببخشد هنوز فاصله داریم.

محبی فر تصریح کرد: همه سیاستمداران و تصمیم سازان بر این باورند که باید به آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشیم، ضمن اینکه همه توفیقات و موفقیت هایی که پس از انقلاب بدست آورده ایم به واسطه دلسوزی ها و وجدان بیدار معلمان و دبیران بوده است.

وی افزود: در حوزه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش باید شاخص های سختگیرانه تری داشته باشیم تا افراد با صلاحیت و توانمند در زمینه معلمی به دستگاه تعلیم و تربیت ورود پیدا کنند.

محبی فر در پایان سخنانش وجود مدارس نیمه ساخت و فرسوده و تاخیر در بهره برداری از استخر شنای فرهنگیان شهرستان را از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان جغتای برشمرد.

قابل ذکر است در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین موحدی پور امام جمعه شهرستان جغتای، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: معلم نقش بسزایی در هدایت جامعه دارد و نسل جوان و دانش آموزان ما از رژیم طاغوت، دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر چیزی نمی دانند و بازگو کردن خاطرات و اندیشه های انقلاب اسلامی وظیفه و رسالت معلمان و دبیران است و حتما باید پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف از جمله پیشرفت های علمی را برای آن ها یادآوری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی پور افزود: کشور از حیث استقلال، توسعه نظامی و دفاعی، نرخ باسوادی، کیفیت و کمیت مقالات علمی به اذعان رسانه های بیگانه پیشرفت و رشد بسیار زیادی داشته است و دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است که دستاوردهای انقلاب و ارزش های انقلاب را برای آحاد جامعه و بخصوص دانش آموزان بازگو و بازخوانی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر انقلاب های مختلف دنیا را بررسی کنیم می بینیم اکثر آن کشورها به زودی اصول و ارزش هایی را که برای آن انقلاب کردند را فراموش کرده اند اما انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته پای آرمان ها و ارزش های مقدس خود ایستاده است و به سمت رشد و توسعه حرکت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار