محمدی در بازدید از مدیریت ناحیه ۲ ارومیه:

تکریم ارباب رجوع یک اصل مهم در آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع یک اصل مهم در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۹۰۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تکریم ارباب رجوع یک اصل مهم در آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همراهی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان از مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه بازدید و با کارکنان این مدیریت گفتگو کرد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارت آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از هدفهای اصلی هر سازمان، جلب رضایت مشتریان و خدمت گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است.

وی افزود: در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی بخش کارآموزی و رشد و توسعه می باشد و مولفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان چگونگی رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان و اطلاع رسانی مناسب، عواملی هستند که رضایمندی خدمت گیرندگان و مراجعین دستگاههای دولتی می شوند.

محمدی بر بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی بهینه به ارباب رجوع تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار