معاون استاندار و فرماندار نیشابور:

بهره برداری از هزار و 63 پروژه طی 5 سال گذشته در نیشابور

نیشابور ( پانا ) - معاون استاندار و فرماندار نیشابوراز بهره برداری1063 پروژه طی 5 سال گذشته با اعتبار 13878 میلیارد ریال در نیشابور خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از هزار و 63 پروژه طی 5 سال گذشته در نیشابور

معاون استاندار و فرماندار نیشابور اظهارکرد: لزوم انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازتاب فعالیت های دستگاههای اجرایی در مسیر خدمت رسانی به مردم یکی از مهمترین کارها است.

سعید شیبانی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی جهت تبیین خدمات و اقدامات دستگاههای اجرایی است و با عنایت به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اطلاع رسانی و انعکاس این اقدامات در شهرستان با توجه به شرایط امروز ایران اسلامی حائز اهمیت است.

وی ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان دولت در جهت تحقق اهداف عمران ، آبادی و توسعه شهرستان خاطر نشان کرد: این گزارشها تنها بخشی از اقدامات دولت طی سالهای اخیر می باشد که در آستانه 40 سالگی انقلاب اعلام می شود.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور تصریح کرد: طی 5 سال گذشته 1063 پروژه با اعتبار 13878 میلیارد ریال در نیشابور به بهره برداری رسیده است که در این میان مدیریت جهاد کشاورزی نیشابور با 124 پروژه،بیشترین تعداد پروژه را دارا بوده و اداره گاز ناحیه نیشابور نیز با اعتبار866 میلیارد ریال در بخش گازرسانی به روستاها بیشترین میزان اعتبار را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار