ارتفاع برف در محورهای مواصلاتی اشنویه به 40 سانتی متر رسید

ارومیه(پانا)- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اشنویه گفت: ارتفاع برف در بیشتر محورهای مواصلاتی این شهرستان به بیش از 40 سانتی متر رسیده و این امر مشکلاتی را در تردد خودروها به ویژه در گردنه «آغبلاغ» این شهرستان بوجود آورده است.

کد مطلب: ۸۸۹۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتفاع برف در محورهای مواصلاتی اشنویه به 40 سانتی متر رسید

محسن خادمی افزود: به دلیل بارش سنگین برف که از روز گذشته آغاز شده و در برخی محورها همچنان ادامه دارد، تردد در همه محورهای مواصلاتی این شهرستان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: راهداران از شب گذشته اقدام به عملیات برف روبی و تیغه زنی و نمک پاشی در محورهای اشنویه - نقده، اشنویه - پیرانشهر و اشنویه - ارومیه کرده اند.

خادمی گفت: شب گذشته به 15 مسافر و هفت خودرو که در محورهای برفی گرفتار برف و کولاک شده بودند کمک رسانی شد و راهداران بلافاصله خودروهای گرفتار شده را به ادامه مسیر هدایت کردند.

وی بیان کرد: هم اکنون در گردنه آغبلاغ و گردنه اسلاملو به سمت گرگاگول در محور اشنویه - ارومیه کولاک شدید گزارش شده است و راهداران مشغول نمک پاشی این مناطق هستند.

خادمی افزود: به دلیل لغزنده بودن سطح جاده ها و با توجه به برودت هوا رانندگان از سالم بودن خودرو و تجهیزات ایمنی آن پیش از سفر اطمینان حاصل کرده و ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ از مسافرت های غیرضروری نیز در حد امکان اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه در محورهای روستایی نیز راهداران مشغول انجام عملیات برف روبی هستند، افزود: بیشتر محورهای مواصلاتی روستایی نیز باز است و تردد در آنها جریان دارد و تنها محور روستای گلاز، ذمه و مندان بسته است که به زودی این محورها نیز بازگشایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار