نشاط اجتماعی لازمه جامعه امروز است

ارومیه(پانا)-معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نشاط اجتماعی را لازمه جامعه امروز دانست و گفت: این امر نباید تنها به ایام دهه فجر اختصاص یابد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نشاط اجتماعی لازمه جامعه امروز است

علی مصطفوی در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی که امروز در استانداری و با حضور فرماندار ارومیه برگزار شد، به لزوم نشاط اجتماعی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری نسبت به فضاسازی و زیباسازی شهر اقدامات لازم را انجام دهد و این اقدامات را تنها به ایام دهه فجر خلاصه نکنند و ایجاد فضای با نشاط را به کل سال تعمیم دهند.

مصطفوی در ادامه به فرا رسیدن ایام سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست در هر چه بهتر برگزار شدن برنانه های این دهه و همچنین تبیین عملکرد و اقدامات ۴۰ ساله نظام و انقلاب تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توجه به آسیب های اجتماعی اشاره نمود و گفت: ۲۰ آسیب اجتماعی مبتلابه در کشور شناخته شده که به لحاظ حساسیت و اهمیت موضوع و سیاست نظام در این خصوص و برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروریست در جلسات به آن پرداخته و تدابیر و چاره اندیشی لازم اندیشیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به فرا رسیدن ایام آخر سال و تعطیلات و موعد مسافرتهای نوروزی اشاره نمود و با بیان اینکه با اصلاح نقاط حادثه خیز و فرهنگسازی برای کاهش تصادفات باید تلاش شود.

وی همچنین بر آمادگی ارگانها و نهادهای مرتبط از جمله هلال احمر، اورژانس، مدیریت بحران در رسیدگی به مصدمان و مسافران تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار