مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک اهواز خبر داد :

آشنایی بیش از یکصد نفر از مربیان و رابطین بهداشت با اصول بهداشت دهان و دندان

اهواز (پانا) - کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان باحضور بیش از یکصد نفر از مربیان بهداشت و رابطین بهداشت ناحیه یک اهواز برگزار شد

کد مطلب: ۸۸۹۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی بیش از یکصد نفر از مربیان و رابطین بهداشت با اصول بهداشت دهان و دندان

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به لزوم آموزش مهارت های لازم برای افزایش سلامتی در بین دانش آموزان گفت : کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان با هدف ارتقاء دانش علمی مربیان بهداشت و رابطین بهداشت این ناحیه در زمینه بهداشت دهان و دندان برگزار شد .

موسوی اصل در عین حال باعنوان این مطلب که در این کارگاه آموزشی در خصوص آشنایی با آناتومی دندان ، علل پوسیدگی دندان ، راههای پیشگیری از پوسیدگی دندان ، فلوراید تراپی با استفاده از وارنیش فلوراید و راههای جلوگیری از بروز صدمات دندانی در مدارس آموزش های لازم ارائه شد؛ افزود : مربیان و رابطین بهداشت ؛ تازه ترین آموزش های مرتبط با بهداشت دهان و دندان و عوامل موثر در افزایش میزان پوسیدگی دندان در بین دانش آموزان را فراگرفتند .

گفتنی است تمام دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی ناحیه یک تحت پوشش طرح وارنیش فلوراید جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان می باشند.

در «فلوراید‌تراپی»، فلوراید با مواد معدنی مینای دندان ترکیب می‌شود و دندان را در مقابل اسید تولید شده توسط میکروارگانیسم های پلاک میکروبی دهان مقاوم می‌سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار