معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ١٨٥ طرح در چهل سالگی بهار زمستانی

همدان (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان همدان در جلسه ستاد دهه فجر ضمن نکوداشت چهل سالگی باشکوه انقلاب اسلامی از افتتاح و کلنگ زنی بیش از ١٨٥ طرح خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ زنی ١٨٥ طرح در چهل سالگی بهار زمستانی

ناظری پور گفت: علیرغم تمام تلاش های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی و متوسل شدن به تحریم ها و فشار اقتصادی برای ناامید کردن مردم از انقلاب، مردم همچنان حامی انقلاب هستند و همین باعث پایداری انقلاب شده است.
او گفت: بیش از ١٢٠٠ برنامه فرهنگی، خدماتی و آموزشی به مناسبت جشن انقلاب برای همدان پیش بینی شده است که از جمله شاخص ترین این مراسم ها خدمات سلامت به همشهریان و خدمات دندان پزشکی به دو روستا، دیدار بدون واسطه مردم و مسئولین، عطرافشانی و اهدای گل به مزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، مراسم و مسابقات برای رده های سنی مختلف و دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی است.
ناظری پور با اشاره به ١٦٥ طرح قابل افتتاح با اعتبار ١٧٥ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ٤٢١ نفر تصریح کرد: از جمله مهم ترین این پروژه ها می توان به افتتاح سه سالن ورزشی دانش آموزی در مدرسه تیزهوشان روستای ابرو و روستای انصار الامام و یک سالن ورزشی چند منظوره در روستای شورین، کمک هزینه تأمین مددجویان کمیته امداد، راه اندازی پنج واحد تولید رشته خیاطی، سرامیک و سفال، محصولات چرمی وبسته بندی محصولات غذایی و افتتاح سه واحد تولید مرغ، گوسفند و ماهی و یک واحد گلخانه، افتتاح نیرو گاه خورشیدی ٢٠ کیلوواتی و بهره برداری شش طرح صنعتی و توسعه سه واحد صنعتی اشاره کرد. ناظری پور ضمن بیان این که ٢٤ طرح کلنگ زنی با اعتبار ١٢٦ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ١٨٥ نفر داریم اظهار کرد: از جمله این طرح ها می توان به کلنگ زنی یک مجتمع گردشگری، دو هتل سه ستاره و پایگاه امداد جاده ای جنب پلیس راه همدان-تهران اشاره کرد.
در ادامه، رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد انقلاب با اشاره به متقارن شدن دهه فجر با ایام سوگواری فاطمیه گفت: جشن چهلمین سالگرد انقلاب با سی و نه سال گذشته و سال های آینده تفاوت بسیار دارد و باید ضمن حفظ حرمت و شأن ایام فاطمیه، این جشن را با شکوه تر از هر سال برگزار کنیم، جشنی که باعث خشم دشمن شود.
فاضلیان تصریح کرد: امسال ١٥ هزار علامت و نماد شامل پازل، کلاه، پرچم دستی و غیره برای روز ٢٢ بهمن تدارک دیده و همچنین جایگاهی متفاوت با سال های گذشته برای سخنرانی در نظر گرفته ایم.

رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار