استاندار خراسان جنوبی :دشمنان از روی استیصال به دنبال تحریم های اقتصادی هستند

بیرجند(پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی که در همایش استانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سخن می گفت با بیان این مطلب ، افزود: امروز و بعد از گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ، این نهال نوپا به درختی تنومند تبدیل شده و به چهل سالگی که زمان پختگی و تکامل است رسیده است.

کد مطلب: ۸۸۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خراسان جنوبی  :دشمنان از روی استیصال به دنبال تحریم های اقتصادی هستند

محمد صادق معتمدیان، ضمن تاکید بر دستاوردها و خدمات بی نظیر انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته، گفت: با تمامی پیشرفت هایی که حاصل شده دشمنان ما از تمام امکانات و روش هایی که می توانسته اند برای ضربه زدن به انقلاب و براندازی آن استفاده کرده اند.


مقام عالی دولت در استان ، تصریح کرد: بعد از خنثی سازی نقشه های دشمنان ، امروزه آنان مایوسانه و با استیصال به دنبال اعمال تحریم های اقتصادی و ایجاد فشار بر مردم هستند تا بتوانند با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین آنها را نسبت به انقلاب ناامید کنند و به اهداف خود دست یابند.


معتمدیان، امنیت بی نظیر موجود در کشور و استان را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امنیت پایدار و مثال زدنی که امروز در ایران وجود دارد از افتخارات ماست؛ چراکه وجود امنیت پایدار در کنار بازدارندگی که ایجاد شده، رویای حمله نظامی به ایران را از سر دشمنان ما خارج کرده است.


استاندار خراسان جنوبی، ادامه داد: اینکه امروز محور عربی ، غربی و عبری در مقابل انقلاب ما ایستاده اند بیان گر اقتدار و قدرت ایران اسلامی در منطقه است؛ چرا که در حال حاضر هیچ معادله ای در منطقه بدون حضور و نقش پر رنگ ایران حل شدنی نیست.

برنامه های امسال دهه فجر باید متفاوت از سال های گذشته باشد


مقام عالی دولت در استان، در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر اشاره کرد و ادامه داد: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است که نشان گر بلوغ و کمال این شجره طبیه است ؛ از این رو برنامه هایی که امسال پیش بینی و اجرا می گردد باید متفاوت از سال های گذشته باشد.


معتمدیان، با تاکید بر اینکه برنامه های امسال باید با محوریت و حضور پرشور مردم برگزار گردد، افزود: در شرایط حساس فعلی که دشمنان در خارج و برخی جریانات اپوزسیون تلاش می کنند تا نظام اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه دهند باید برنامه ها با محوریت مردم و پرشورتر و ملموس تر از سال های قبل برگزار گردد.


استاندار خراسان جنوبی، به شعار محوری امسال تحت عنوان"افتخار به گذشته، امید به آینده" اشاره کرد و ادامه داد: در برنامه های امسال باید تلاش کنیم تا جوانان عزیزی که شرایط قبل از انقلاب را تجربه نکرده اند را با دستاوردها و خدمات انقلاب در طول چهل سال گذشته آشنا نماییم.


معتمدیان، یادآورشد: باید برای نسل جدید تبیین کنیم که نظام مردم سالار دینی ، تنها نظام کارآمدی است که در طول سال های گذشته برغم تمامی تهدیدات و تحریم هایی که برآن اعمال شده توانسته به راه خود ادامه داده و با کارآمدی، خدمات و اقدمات شایسته ای را نیز ارائه کند.


مقام عالی دولت در استان، خاطر نشان ساخت: مسئولین باید تلاش کنند تا با ارائه آمارهای دقیق ، اقناعی، قابل فهم و صادقانه دستاوردهای چهل ساله انقلاب را برای اقشار مختلف مردم تبیین نمایند و از ارائه آمارهای طولانی و گاهاً ضد ونقیض که ممکن است برای همه قابل درک نباشد ، پرهیز نمایند.


معتمدیان، با تاکید بر اینکه آمارهای ارائه شده توسط مسئولین باید برای مردم قابل لمس و قابل درک باشد ، اظهار داشت: مردم باید اثرات این آمار و اطلاعات و خدمات انجام شده را در زندگی خود درک کرده و اثرات آن را مشاهده نمایند.

در سفر مسئولین استانی به شهرستان ها، از هرگونه هزینه های تشریفاتی و تبلیغاتی پرهیز شود


مقام عالی دولت در استان، در بخش دیگری از سخنان خود به سفر مسئولین استانی به شهرستان ها اشاره کرد و ادامه داد: در این سفرها از هرگونه هزینه های تشریفاتی و تبلیغاتی به شدت پرهیز گردد.


استاندار خراسان جنوبی، با بیان اینکه حضور مسئولین در شهرستان ها باید موجب حل مشکلات و امیدآفرینی در بین مردم شود، یادآور شد: امروزه دشمنان ما حتی با اختلاف نظرهایی که دارند، برای براندازی نظام هم صدا شده اند و ائتلاف تشکیل داده اند؛ از این رو ما با تقویت همگرایی، اتحاد ، وحدت و انسجام بین اقشار مختلف مردم ، زمینه های تولید رضایت مندی و افرایش اعتمادعمومی را بیش از پیش فراهم نماییم.


معتمدیان، ادامه داد: در بازدیدها و سرکشی ها، مناطق محروم ، روستاها و مناطق کمترتوسعه یافته در اولویت قرار دارند؛ از این رو در جریان سفرهایی که صورت می گیرد مسائل و مشکلات مردم باید احصاء و برای حل آنها چاره اندیشی های لازم صورت گیرد تا این سفرها موجب گره گشایی از مردم شود .


استاندار خراسان جنوبی، انعکاس خدمات و اقدامات دولت در دستگاه های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: دستگاه های اجرایی در این ایام با انعکاس خدمات خود در بخش های مختلف خبرهای امیدبخش به جامعه ارائه نمایند.


معتمدیان، به تقارن ایام ا... دهه مبارک فجر با دهه فاطمیه اشاره کرد و ادامه داد: در تبلیغات، مراسم و همایش هایی که برگزار می گردد ملاحظات دهه فاطمیه نیز باید بطور جد در دستور کار قرار گیرد.


وی در پایان ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران و متولیان امر در ستاد دهه فجر، گفت: کمیته های تخصصی و اجرایی با تمام توان در جهت اجرای برنامه ها و سیاست های ابلاغی تلاش کنند.


این گزارش حاکیست؛ در این مراسم از مستند تلویزیونی تحت عنوان"از آن روزها" با حضور استاندار خراسان جنوبی، قائم مقام ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشور، نماینده ولی فقیه دراستان و جمعی از مسئولین استانی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار