بازدید فرماندار اردستان از دبیرستان ابن سینا

اردستان، اصفهان (پانا) - فرماندار شهرستان اردستان در مراسم صبحگاه دبیرستان ابن سینا شرکت نموده و پس از دقایقی سخنرانی ، به سؤالات دانش آموزان پاسخ داد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار اردستان از دبیرستان ابن سینا

در این مراسم ابتدا دانش آموزان پس از اجرای مراسم صبحگاه سوالات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و سپس ، فرماندار شهرستان پاسخ های لازم را ارائه داد. دکتر تأملی ، ابتدا دقایقی را در مورد مشورت و همفکری بیان نمود و سپس از دانش آموزان خواست تا سوالات و راهکارهایی را که جهت توسعه و آبادانی بیشتر شهرستان ، رفع مشکلات آموزشی و فرهنگی و ایجاد اشتغال در ذهن خود دارند ارائه دهند. در پایان مراسم از دانش آموزان برتر علمی این دبیرستان توسط فرمانداری شهرستان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم شفیعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از حضور فرماندار گفت:استفاده و بهر گیری از خرد جمعی و نظرات و پیشنهادات دیگران ، تصمیم گیری ها را راحت تر و درصد شکست را بسیار ضعیف می کند. شفیعی با توجه به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، از دانش آموزان خواست تا با الگو گیری و تأسی از زندگی آن حضرت ، در برابر مشکلات و شرایط موجود ، مقاومت نموده و با پشتکار هرچه تمام تر به تحصیل ادامه دهند و آینده این کشور که به دست این عزیزان می باشد ، را با نهایت افتخار وآگاهی بسازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار