برگزاری آیین تجلیل از نخبگان علمی و برترین های کنکور 97 در شاهین دژ

ارومیه (پانا) - سومین آئین تجلیل از نخبگان علمی و برترین های کنکور97 در سالن اجتماعات حافظ شاهین دژ برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از نخبگان علمی و برترین های کنکور 97 در شاهین دژ

منافی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به اهمیت علم و دانش از دیدگاه قرآن کریم و ائمه معصومین(ع) اشاره کرد و گفت : پیدایش علم و دانش با خلقت انسان برابری میکنید و همواره بشر در صدد درک و فهم معانی آن بوده است.

وی با بیان اینکه نقش علم در زندگی انسان نشان دهنده راه سعادت تکامل و راه ساختن را به انسان می آموزد و باعث توانمند شدن انسان می شود اظهار داشت : راه رشد و ترقی جامعه و دوری آن از جهالت نشر و ترویج علم بوده و راه سعادت تکامل و راه ساختن را به انسان می آموزد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان از شرکت بیش از 50000 هزار نفر متقاضی و شرکت کننده در کنکور خبر داد و گفت : در کنکور سراسری سال جاری در سطح استان دانش آموزان موفق به کسب رتبه های زیر 1000 شده و به مراکز آموزش عالی راه یافته اند،که این میزان نسبت به سال قبل از 14درصد رشد برخوردار است.

اسعدی مدیر آموزش و پرورش شاهین دژ نیز در این مراسم به اهداف برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت : 135نفر از دانش آموزان در رشته های تجربی،انسانی،فنی و هنر موفق به کسب رتبه مورد پذیرش در دانشگاهها شده و با اهدای تندیس و لوح از آن ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در پایان این مراسم از نفرات برتر و برگزیده تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار