افتتاح قرائت خانه دبیرستان شهید مهدی حکمت ناحیه 3 مشهد

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد از افتتاح قرائت خانه آموزشگاه شاهد حکمت با مساحت 120 متر و گنجایش 50 دانش آموز خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح قرائت خانه دبیرستان شهید مهدی حکمت ناحیه 3 مشهد

یکشنبه 7 بهمن قرائت خانه دبیرستان شاهد حکمت با حضور پدر شهید مهدی حکمت، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه، دبیران، کادر اجرایی و دانش آموزان این آموزشگاه افتتاح شد.
رزا درسنی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه در این مراسم در توصیف جایگاه والای شهید مهدی حکمت اذعان کرد: ایشان جبهه را پلی می دانست برای رسیدن به پروردگار خویش
این مقام مسئول افزود: تلاش دیروز او بود که باعث شد امروز دبیرستان شاهد حکمت به جذب دانش آموزان مستعد و کوشا که همگی دوستداران علم هستند بپردازد و بتواند در سکوهای مختلف آموزشی و پرورشی جایگاهی ویژه داشته باشد.
رزا درسنی در ادامه به شعار سال آموزش و پرورش خراسان رضوی " مدرسه زندگی، نشاط و پویایی، عدالت آموزشی" اشاره نمود و در این باره باب سخن گشود.
جواد جمجاه، مدیر آموزشگاه شاهد حکمت از برآورد هزینه حدود 220 میلیون ریال جهت بازسازی و افتتاح قرائت خانه این آموزشگاه خبر داد و ساعت کار این مکان را از ساعت 14:30 الی 23:00 اعلام نمود.
گفتنی است پس از انجام مراسم افتتتاحیه قرائت خانه ، رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه در نشستی صمیمی با دبیران این آموزشگاه ضمن اعلام برنامه های دهه مبارک فجر اداره ناحیه 3، به گفت و گوی صمیمی با دبیران پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار