مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

لازمه آموزش و پرورش پویا بها دادن به ورزش و فضاهای شاداب ورزشی است

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در آیین تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان افتخارآفرین ورزشی گفت:لازمه آموزش و پرورش پویا بها دادن به ورزش و فضاهای شاداب ورزشی است.

کد مطلب: ۸۸۹۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
لازمه آموزش و پرورش پویا بها دادن به ورزش و فضاهای شاداب ورزشی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، خیرالله رحمانی در آیین تجلیل از دانش آموزان و مربیان افتخارآفرین حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین که با حضور، داود محمدی نماینده مجلس شورای اسلامی ، دکتر بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و جمعی از روسا ، معاونین و کارشناسان تربیت بدنی آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرهنگیان قزوین برگزار شد، افزود: قهرمانان ماندگار این سرزمین شهدای بزرگوار هستند که امنیت و آرامش امروز را مدیون آنها هستیم.

وی اظهار داشت: ورزش پویاترین و پرنشاط ترین فعالیت تربیتی و آموزشی است و فضای یادگیری در مدارس باید همراه با نشاط و شاداب باشد.

رحمانی ادامه داد: دوران مدرسه فرصتی گرانبها برای نشان دادن لذت ورزش و تحرک بدنی به کودکان و نوجوانان است و فرهنگ درست زیستن و زندگی توام با نشاط و تندرستی را در آنها نهادینه کرد تا حتی پس از دوران مدرسه نیز ورزش در ردیف برنامه های روزانه افراد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به سلامت دانش آموزان، تضمین کننده جامعه سالم در آینده است، خاطرنشان کرد : با شرایط جامعه و کم تحرکی موجود، دانش آموزان نیاز به نشاط و شادابی دارند.
رحانی یادآورشد: فعالیت های ورزشی یکی از مهم ترین ابزارهای شاداب سازی دانش‎آموزانی است که در رشته‎های مختلف ورزشی فعالیت کرده و در کنار درس و تحصیل به امر ورزش اهتمام دارند و ازنظر پیشرفت و موفقیت تحصیلی سرآمدتر هستند.

این مسئول یاد آور شد: راه اندازی کلاس های بازی و یادگیری در مدارس استان ، گامی برای ایجاد فضای لذت بخش یادگیریست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار