سیدحسن نصرالله: شایعات درباره بیماری یا مرگم مضحک است

تهران (پانا) - پخش زنده مصاحبه دبیرکل حزب‌الله لبنان با شبکه المیادین لحظاتی پیش آغاز شد.

کد مطلب: ۸۸۹۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سیدحسن نصرالله: شایعات درباره بیماری یا مرگم مضحک است

به گزارش ایسنا، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از چند ماه سکوت، در گفت‌وگوی زنده با شبکه المیادین، درباره سکوت رسانه‌ای و شایعات پیرامون خود اظهار کرد: این مسأله آن‌چنان که در رسانه‌های اسرائیلی یا سعودی گفته شد، صحت نداشت؛ نه سکته قلبی، مغزی و نه روحی و عقلی! من خوبم و با آن که وارد شصت‌سالگی شده‌ام، هیچ مشکل سلامتی نداشتم.

وی با بیان این که «هیچ مشکل جسمی ندارم و تمام آنچه که گفته شد، دروغ‌پردازی بود»، بیان کرد: آنچه درباره بیماری من و یا مرگ من منتشر شده است، مضحک است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: عدم سخنرانی من در این مدت ارتباطی به وضعیت سلامت من ندارد. من و برادرانم در حزب‌الله تصمیم گرفتیم که درباره عملیات سپر شمال تا زمانی که به پایان برسد، اظهار نظر نکنیم.

سیدحسن نصرالله افزود: رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر از پایان عملیات سپر شمال سخن گفت اما عملیات هنوز تمام نشده است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دیروز گزارشی به من دادند و گفتند که عملیات تا جمعه ادامه داشته و امروز شنبه تعطیل بوده است اما آیزنکوت پایان عملیات را اعلام کرده بود. من به همه دوستداران و حتی به اسرائیل می‌گویم که ما در خصوص زمان واکنش نشان دادن، پایبند به دشمن نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: شایعه‌پراکنی درباره وضعیت سلامت من در واقع تلاشی برای کشاندن من به سخنرانی است و آن چیزی بود که ما نمی‌خواستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار