هجدهمین جشنواره فیلم فجر در بیش از ۵ سینما در شیراز

شیراز (پانا) _ معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس صبح امروز در نشست ۷بری هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، با اشاره به برون سپاری برگزاری جشنواره گفت: امسال صفر تا صد برنامه در اختیار هنر شهر آفتاب است و چهار تا پنج میلیارد ریال هزینه اجرای این دوره از این جشنواره می شود.

کد مطلب: ۸۸۹۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هجدهمین جشنواره فیلم فجر در بیش از ۵ سینما در شیراز

مهدی رنجبر با اشاره به برنامه های این دوره جشنواره، اظهار کرد: در هر سه بخش جشنواره فجر در شیراز اکران داریم و افتتاحیه در روز 11 بهمن برگزار میشود.
محسن خباز مدیر اجرایی برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز نیز ادامه داد: سامانه فروش بلیط برای علاقمندان سایت ایران تیک است و کنترل و سعی ما این است که مانع از فروش بازار سیاه بلیت ها شویم.
وی زمان برگزاری جشنواره را ۱۱ تا ۲۲ بهمن ماه عنوان کرد و افزود: تلاش ستاد اجرایی این است که بهترین فیلمهای جشنواره را در این ایام به نمایش بگذارند و بیش از ۱۸ تا ۲۵ فیلم اکران خواهد شد.
وی در خصوص قیمت بلیت فیلم های جشنواره گفت: در تالارحافظ ۱۲ تومان و در هنر شهرآفتاب و سینما گلستان ۱۵ هزار تومان است.
وی افزود: ۱۶۵۰ نفر ظرفیت سینما در هر اکران در شیراز است که اکران فیلم ها در مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب و مجموعه سینما گلستان و تالارحافظ است.
وی از هماهنگی وسیله حمل و نقل عمومی در نقاطی از شهر برای عموم علاقمندان خبر داد.
او ساعات اکران فیلم ها در تالار حافظ را ساعات ۱۸ و ۲۱ ، در هنر شهر آفتاب ساعت ۱۹ و ۲۱ در سالن نارنجی و سالن آبی ۱۸ و ۲۰ و در پردیس گلستان ساعت ۲۱ عنوان کرد.
وی در خصوص عناوین فیلم ها گفت: هنوز به طور قطعی اسامی فیلم ها مشخص نیست و اما با توجه به اینکه شیراز هرساله در این جشنواره مورد استقبال بسیار شهروندان قرار گرفته ، سعی داریم امسال نیز بهترینهای جشنواره را درشیراز داشته باشیم.
وی از تجهیز تالار حافظ به سیستم صدا و نور و پخش سینمایی آن تا قبل از جشنواره خبرداد و گفت: سعی ما براین بوده که به منظور رفاه مخاطبان بروزرسانی تالار حافظ را تا قبل از جشنواره داشته باشیم.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار