۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: در کنار ۷۵۰ میلیارد تومان منابع تزریقی از سوی بانک ملی در سه سال، ۲۶۰ میلیارد تومان شامل ۱۱۰ میلیارد تومان امسال و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز در سال آینده به عنوان منابع اعتباری دولتی به راه‌آهن تزریق خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۹۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق می‌شود

محبوب حیدری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار اردبیل و همراهی وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنیم تا با تامین اعتبار مورد نیاز احداث 300 کیلومتر بزرگراه را در استان اردبیل به عنوان اولویت برنامه‌ها در دستور کار قرار دهیم.

او افزود: حوزه راه ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها به شکل وسیع و گسترده تعریف شده به طوری که ما علاوه بر توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها در بخش‌های بازگشایی، بازآفرینی، احداث مساکن مهر و مشارکتی، حوزه املاک و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای را در حال اجرا داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد اولویت برنامه‌های استانی در توسعه بزرگراه‌ها بیان کرد: ما به 650 کیلومتر بزرگراه نیاز داریم که برای احداث این میزان بزرگراه به سه هزار و 400 میلیارد تومان منابع اعتباری نیاز است.

حیدری تصریح کرد: از این میزان احداث بزرگراه 300 کیلومتر در دستور کار ما قرار دارد که امیدواریم با بررسی‌هایی که در حال انجام است بتوانیم در سه تا چهار سال آینده به این اهداف دست پیدا کنیم.

او با اشاره به آخرین وضعیت راه‌آهن اردبیل اظهار کرد: همچنان پروژه راه آهن اردبیل در کنار توسعه بزرگراه‌ها در اولویت بودجه‌ای سال آینده است که انتظار می‌رود بزرگراه اردبیل به مشگین‌شهر، اصلاندوز به بیله‌سوار، رضی به امیرکندی و محور اردبیل به سرچم و اردبیل به آستارا که با 50 درصد افزایش اعتبار روبه‌رو هستند سرعت اجرایی بیشتری بگیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در کنار 750 میلیارد تومان منابع تزریقی از سوی بانک ملی در سه سال 260 میلیارد تومان شامل 110 میلیارد تومان امسال و 150 میلیارد تومان نیز در سال آینده به عنوان منابع اعتباری دولتی به راه‌آهن تزریق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار