همایش «طلایه داران فاطمی» در اردبیل

اردبیل (پانا) - در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، همایش «طلایه داران فاطمی» در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش «طلایه داران فاطمی» در اردبیل

در این همایش اعضای کانون مداحان، شعرا و هیئت های مذهبی اردبیل و همچنین مجموعه های جمعیت زنان فرهیخته، مجمع کانون فرهنگی تبلیغی و انجمن های اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» شرکت داشتند .
حجت الاسلام «مهدی ستوده» مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی ماموریت ها و اهداف انقلاب اسلامی و کمک به تنویر و تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه نسل چهارم انقلاب است .
حجت الاسلام « سید ابراهیم حسینی اراکی» از اساتید حوزه و دانشگاه هم در سخنانی گفت: دشمن در این چهل سال و در مقاطع مختلف راهبردهایی در جهت براندازی انقلاب اسلامی داشته است که همواره ناکام مانده است .
او با بیان اینکه راهبرد دشمنان برای براندازی نظام در دهه اول انقلاب شامل تحمیل جنگ ، ترور و تحریک قومیت ها، در دهه دوم جلوگیری از نفوذ و گسترش انقلاب و از آغاز دهه سوم جنگ نرم و جنگ فرهنگی بود .
اراکی افزود: دشمنان اکنون راهبرد جنگ اقتصادی را در کنار جنگ نرم سرلوحه اقدامات برعلیه انقلاب اسلامی قرار داده اند که با توکل بر خدا و رهبری داهیانه ولی فقیه از این جنگ هم به سلامتی عبور خواهیم کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار